Alba44 Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Kjøpte inn 2 stk før lillegutt ble født for å ha i stellekommoden og stelleveska, men har bare brukt det et par ganger. Er det unormalt sjeldent? Er jo supert at han aldri er sår altså, men lurer på om det er andre som så og si aldri bruker det? Sønnen min er 3 mnd.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Jeg kjøpte også inn før datteren vår ble født, nå er hun 5 mnd og jeg har enda ikke brukt salve. Det er jo supert at de ikke er såre;)
Gjest Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 ja jeg bruker hver kveld,for jeg vet han skal ligge i bleia til neste morgen.. og når han er rød på stumpen/inni stumpen.. er en del rød,men ikke sår..
Teri & lille krabbe Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Nei, lufttørker hele tiden. Så å si aldri sår. 8mnd om noen dager )
*Rutletutt* Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Ja, stort sett hele tiden. Milla bæsjer så mye at hun veldig lett blir sår - eneste som funker her er Inotyol. Storebroren brukte jeg nesten aldri salve på - så det er veldig forskjellig tydeligvis;o)
Gjest Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Bruker det hver dag (flere ganger) siden han bæsjer en del
LoveInMyTummy Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Vi har nesten ikke brukt det, men nå har hun plutselig begynt å sove hele natten uten bleieskift, så da smører jeg på litt på siste skiftet for kvelden.
Nr-3-i-Magen Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Har brukt det kanskje 10 ganger, og nå er ho 10 mnd.
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Har det liggende, men bruker det veldig lite... Men hun får på litt pudder hver gang jeg skifter bleie=) Er straks 3 mnd, har ikke vært sår til no=)
Gjest Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Brukte det før natta, men har sluttet med det da huden var like fin om morgenen uten. Har en stor tube med sinksalve fra Babyline som jeg kanskje kommer til å bruke en hundredel av, ser det ut til Ellers har jeg Inotyol, kommer nok til å bruke den i stedet om behovet nærmer seg. Det vi derimot bruker mye av er potetmel. Har på litt i lyskene og i rompesprekken ved hvert skift, og han er så fin og tørr i huden nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå