Gå til innhold

Er det vanlig at babyer ofte blir syke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er 3.gangen siden midten av juli mini er forkjøla og hes...

Er det vanlig?

Han er 6 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare svare for mine egne unger; ingen av de har vært syke overhodet før de ble godt over året ihvertfall. Syns 3 forkjølelser på en 6mnd baby høres mye ut jeg da.

Skrevet

Det er vanligere at flaskebarn er mer syke enn mm barn, men 3 forkjølelser er mye synes jeg. Ta han med til legen du =)

Skrevet

Er veldig forskjellig fra barn til barn. Småen på 5mnd har bare hatt en liten snufse til nå og den gikk fort over, varte vel et par dager.

HAr du nok klær på han så han ikke blir kald i dette sure høstværet? Er veldig lett at de blir forkjølet slik været er nå på høsten.

Skrevet

mini fik ken liten luftveisinfeksjon da han var 5 mnd. ellers har han ikke hatt noe.. bare vaksine-feber..

Skrevet

Tja, hvis barnet har for lite klær når det er kjølig eller for mye klær når det er for varmt så går det an å bli ofte syk..

Men, er du usikker, M, så ring fastlegen.. Det kan være tegn på andre ting.. Feks. astma/allergi..

Mini her er også småforkjølt og hes, men det kommer av sine storebrødre som drar med seg ulumskheter hjem..

Skrevet

Min er 10 mnd og har enda ikke vært syk eller hatt feber. Litt snørrete nå, det er det eneste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...