sara66 Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Vår "lille" prinsesse kom på termin, 7. september 2007 - 51 cm lang og 4040 gram. Alt står bra til og vi er så fornøyde! Fødselen gikk raskt, - det hele var over på 4 timer. Ønsker alle dere andre lykke til, - det blir nok litt mindre tid på oss her inne nå fremover - men kikker nok innom for å se hvordan det går med dere. Spesiell takk og hilsen til Vilsågjerne, Optimist, Skifer, Smugs og bente69 som har bidratt med mye for meg her inne. Lykke, lykke til til dere alle sammen!!!
Gjest Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Gratulerer sara66 En strålende nyhet Tenk at du nå endelig er i mål! Syns det har gått utrolig fort... Godt at hun kom på termin også da, når hun var såpass stor og fin. Koooos deg masse fremover, og kom gjerne innom og fortell hvordan du har det Stor klem
Dotten Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Så koselig. Gratulerer så masse med jenta, og kos dere masse. Lykke til fremover som nybakt mamma
skifer Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Gratulerer så mye med en liten jente sara Så flott det gikk både bra og raskt,da er det bare å kose seg Du finner mange av oss "gamle" herfra på et annet forum som jeg fikk et innfall og startet for et par uker siden,kom gjerne inn dit en tur også ,når du har tid De fleste har beholdt bimnicket men mitt er Anie. Her er adr: http://litenvenn.diskusjonsforum.no/ Ellers så er vi jo her også da Lykke til med spedbarnstid.. Mange klemmer Skifer
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Kjære Sara ) Gratulerer med den lille,og garantert skjønne jenta ) Kos deg godt med henne,og nyt hver en dag. Om du får tid,stikk gjerne innom og oppdater! God klem
martine68 Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Så koselig at du endelig er i mål sara66. Masse lykke til i tiden som kommer. Kos deg med litj-jenta di. Mange gratulasjonsklemmer fra
optimist.. Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Hei sara:)) Jeg så ikke dette før nå jeg.. Gratulerer såå masse med jenta:))) Må du kose deg masse i denne herlige tiden du har framfor deg:)) Klem
Agne Skrevet 15. september 2007 #8 Skrevet 15. september 2007 Gratulerer og lykke til videre med lillegull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå