Gjest Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Får hjemmebesøk av helsesøster i dag, hva skjer på det besøket?
Pampers123 Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Da jeg hadde henne på besøk snakka vi bare om løst og fast, tran, litt info om nyfødte osv.. Bare en koselig samtale egentli
Pampers123 Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Og om barnesykdommer. Så fikk mye grei info da hun var her.
Gjest tjoheisann Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Doppet den greia der jeg - synes ikke helsesøster har noe med å snoke hjemme hos oss - for det er jo slik det føles... Ellers er vel tanken at hun bare skal se til at dere har det bra, og at tingene går fint - og om det er noe hun kan gi råd om eller hjelpe litt til med. Er vel ment som en service for deg.
Gjest tjoheisann Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 dRoppet - mente jeg, ikke DOPPET da. hehe
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 de veier babyen, prater om hvordan det går, hvordan vi har det. eventuelle problemer diskuteres, man får litt forskjellige brosjyrer, inf om vaksiner, krybbedød osv. mest prating. litt opp til deg selv hva man prater mest om. veldig hyggelig synes jeg.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Ok=) så hun skal ikke lete etter hybelkaniner under sofaen altså=) hehe... men tror jaggu jeg vasker golvet uansett jeg... =P
La Perla Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Jge syntes hjemmebesøkene var veldig koselige. Du kan spørre om alt du lurer på. Og det føles overhodet ikke som snoking, bare som et koselig besøk fra en person som i tillegg er fagperosn og er der kun for å hjelpe deg og babyen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå