1+1=3 :) Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg er veldig typisk jentete og har aldri vært flink til å begrense meg når det gjelder pakking. Har med tre joggebukser (i fall det blir mye blodsøl) og ei litt finere stoffbukse til hjemreiseantrekk. Videre har jeg ørten topper, noen til å amme i og andre som er litt side sånn at jeg slipper å gå inn på stua med pampers-rumpa fram i full offentlighet når vi får besøk. Morgenkåpe, tøfler, ammeninnlegg, amme-bh'er, toalettsaker og hentesett til babyen er selvfølgelig også med. og et par innejakker i fall jeg fryser. Kommer til å skjemmes når jeg kommer med flyttelasset mitt. Jeg er helt håpløs, men håper jeg ikke er alene....?
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Heheh var jo en del dette da:) Jeg har pakket følgende -2 joggebukser\1 bukse til hjemreise -4topper -3par sokker -4truser -2ammebh -toalettsaker -bind -innesko -ammeinnlegg -litt tøy til babyen (1sett bukse\jakke,2body,og 1par sokker) -1 skift til samboer (bukse,trøye,boxer og sokker) -mykt dopapir -vannflaske og energikjeks Dett var dett:) Lykke til:0)
1+1=3 :) Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Åh, bind har jeg glemt. Det må jeg også pakke med meg. Skal gå gjennom baggen og se om ikke det er noe jeg kan ta ut. Er kronisk når det gjelder å pakke til all "enn hvis-anledninger". Det er bare tull, for som regel kommer jeg hjem fra tur uten å ha brukt halvparten av klærne en gang. Skal skjerpe meg.
MissBenz Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Hehe =) Sånn er jeg oxo =) Har foreløbig pakket to bagger, en stoor en til meg og en til den lille...
♥lurelure♥ Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Har ikke pakket noe til min mann og han er jo håpløs!! Kommer ikke til å ha med seg noe han da... Hverken tannbørste eller deo eller skift! Er nødt til å pakke til han også... Evt føre det opp på listen så han husker det. Mannfolk:)
StineMor_2007_ Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 da var jeg ferdig å pakke baggen min=) er i uke 36+2 i dag.. deilig å bli ferdig
Lille Trille 2015 Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Her er foreløpig problemet at jeg er en uke på overtid og enda ikke har pakket bag'n. Når jeg så endelig får pakket blir det jo gjerne mer enn ved litt planlegging fordi jeg må pakke med meg alt jeg tror jeg og babyen trenger i full fart.... Men også jeg er sånn - tenkt hvis sånn og sånn...og som førstegangsfødende har jeg jo ikke peiling på hva jeg egentlig trenger og ikke trenger når jeg er på sykehuset.... Men har lastet ned masse musikk til min ipod, da jeg regner med at jeg kommer til å bli ganske rastløs etter fødselen og har lyst å reise hjem ganske kjapt...så da må jeg bare huske den Og ikke minst .....snart få pakket den bagen min.....
Mamzen Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Det er jo mulig å pakke ned noe i reserve å legge igjen hjemme og be mannen ta det med seg når han kommer på besøk? Vanskelig å vite hva man trenger ja..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Må man ha med bind selv, elle kan man få på sykehuset?
spireliten Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Et tips som jeg fikk var å ta med nesespray dersom du er plaget med tett nese. tett nese= heilt feil pusting under riene. Vanskelig å puste med tett dese. Ikke sikkert du får bruke det pga at det skal visst være riehemmende, men hva er verst... kan man ikke puste riktig så er det også verre å få ut ungen !!!!
2. gutten har kommet Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 Lurt å pakke med et par truser og en bukse ekstra i tilfelle blodsøl. Morgenkåpen min tok opp nesten hele bagen men ble aldri brukt, så den skipper jeg denne gangen. På Tønsberg sykehus er det do og dusj på romma så jeg tok bare og heiv på meg en t-skjorte når jeg skulle på do på natta. De andre på rommet så meg jo med puppene til tørk hele tida og rommet er jo mørkt på natta så det holdt for meg.. På sykehuset hvor jeg var var det veldig varmt og jeg svettet helt forferdelig så jeg orket ikke ha på meg genser/jakke men det var bra jeg hadde med en ekstra t-skjorte siden jeg svettet så mye. Bind behøver ikke vi å ha med, men vet det er forskjellig praksis der. Innesko/slipperser er lurt. Samme med lypsyl. Ellers så la jeg klar noen klær hjemme hvis jeg skulle trenge mer og sambo måtte ta med til meg.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 Hi-hi, kjenner med såååå igjen i Hl her, har pakka en liten trillekoffert, men den er full!! Og beauty-bagen må med, vil jo føle meg fresh til besøk og bilder etc. Og stellebag til baby m tøy til den. Og tøfler, blader å lese i, kjeks, tøy til far, ammeinnlegg, bind, bleier, You name it! Hmm, må nok gå gjennom og prøve å begrense meg litt, ihvertfall. Lurt forslag med ekstrabag hjemme som han far kan ta med..
Pimienta Skrevet 13. september 2007 #13 Skrevet 13. september 2007 Dette brukte jeg på sykehuset sist: - Sykehusets supersexy frotté-skjorter (skiftet 10 gang om dagen) - Sykehusets enda mer sexy nettingtruser - Sykehusets herlige bind - Gammel joggebukse av og til - Toalettsaker og sandaler Lillegutt brukte sykehuset sine trøyer, bleier og helsetepper Så måtte vi ha litt klær til å reise hjem i, det tok pappaen med til oss. Jepp, sånn var der, tror ikke det blir nok krise om jeg glemmer den brømte bagen.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #14 Skrevet 13. september 2007 Bind får man på sykehuset. Husk å ikke ta med innesko, men slipperser. Man skal kunne dusje i dem. Menn som skal bli med får pakke selv. Jeg er ikke flink å pakke selv, har fylt opp to bagger allerede, bare til meg selv...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #15 Skrevet 13. september 2007 de har jo vaskemaskin på sykehuset også!!!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. september 2007 #16 Skrevet 13. september 2007 Kommer an på sykehuset!
1+1=3 :) Skrevet 14. september 2007 Forfatter #17 Skrevet 14. september 2007 He he, tusen takk for alle svar! Godt å se at jeg ikke er alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå