Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg er i uke 24 med en liten guttefant, og jeg våkner midt på natten av at jeg er supersulten og må opp å spise. Dette er slitsomt, for da våker jeg og føler meg uopplagt neste morgen med verkende hodepine. Jeg føler jeg spiser som en hest i forhold til før. Riktignok er det svært sunn mat, fordi jeg ikke har samvittighet til å dytte i meg noe dårlig. Er de noen som har erfaringer rundt dette? Noen tips til hva jeg kan spise om kvelden UTENOM skiver som metter til dagen etter og er så energirikt at det holder meg våken? Hilsen sulten nattevandrer.
Adriansmor med tulla Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 må ikke spise men må opp og drikke for jeg blir SÅ tørst og tisse minst en gang hver andre time..GRØSS!!!
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Jeg har en pose med kjekt (sunn variant) ved siden av sengen, pluss en flaske vann. Slik slipper jeg å stå opp når jeg våkner og er sulten....... for meg funker dette veldig bra!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Hva er kjekt? Kjeks, mener du? hehe...
mrss83 Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 spiser en del frukt på kvelden jeg, i tillegg til en brødskive. lager fruktsalat for da får jeg slukket søtsuget også..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Ja! Jeg våkner flere ganger om natten og må tisse! I tillegg våkner jeg en gang om naten av at jeg er kjempesulten! Og det hjelper ikke bare med et eple..jeg må spise et godt nattmåltid for å bli ordentlig mett, slik at jeg får sove videre. Og det har ingenting å si om jeg spiste 5 timer eller 1 time før jeg la meg. Veldig irriterende! Kommer jo til å bli kjempetjukk av dette. hehe. Har prøvd å bare legge meg å sove videre, men det går ikke. Så jeg har altså ingen valg!
tonje84 Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Også i uke 24 med en liten gutt, og jeg våkner hver eneste natt av at jeg er skurbbsulten. I tillegg våkner jeg ca hver 3.time av en stor trang til toalettbesøk. Har prøvd alt fra å spise like før jeg legger meg til å ha frukt ved siden av seng osv, men ingenting holder. Jeg må opp å lage noen brødskiver før jeg kan krype tilbake under dynen. Utrolig slitsomt, men godt å vite at vi er flere!!
*Ida og diamanten* Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Hei! Jeg har heldigvis ikke det problemet selv, men jeg er så syyyykt sulten om morgenen jeg... hehe.. du kan jo prøve med havregrøt med syltetøy eller noe på... det er enkelt å lage, det metter noe utrooolig og det er kjempe deilig å sitte nydusjet i nattklær å spise grøt Lykke til med avslutning av nattevandringen din!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå