Gå til innhold

Gravid!!!


Tirilill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gratulerer så mye.... da får dere litt å gjøre fremover da. Får håpe du får et smerefritt svangerskap :) - Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe grattis :) vi skal også ha nr 2:) har termin 3 april hehe blir kjempe tett,men gleder oss masse!

 

Hvordan føler du deg? skal du ha baby 1 i barnehage eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ikke gravid ihvertfall. Må gå å minne meg selv på at jeg faktisk er det. Sist gang var jeg jo helt gal..tenkte på det hele tiden. Er en smule mer lavslappet nå.

Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen. Har en ma bak meg, før jeg fikk nr 1. Det er ikke noe hyggelig.

 

Oskar begynner halvt i barnehagen fra Oktober. Mannen min skal strekke sin permisjon sånn at han får en mykere start. Skal gå der fra 9-13 hver dag fra til 5 desember da skal han begynne fulltid.

 

Jeg skal begynne i ny jobb om ca 2 uker. Har ganske mye dårlig samvittighet for at han skal begynne så tidlig, men sånn er det nå bare.

 

Kan vel bare venne meg til å ha dårlig samvittighet, det er vel den følelsen vi mammaer kjenner best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe men det er bra at du slapper av denne gangen da, blir så sliten hvis man skal bekymre seg hele tiden! Jeg kjenner meg igjen i deg,synes ukene har gått så mye fortere denne gangen enn med 1..hehe men skal sies at baby 1 henger på meg dag og natt så nesten umulig å tenke på noe annet enn henne:)

 

JA skjønner godt at det ikke er noe ønskedrøm å måtte ha Oskar i barnehage så tidlig,men det blir nok å gå mye bedre enn du tror:) Han får jo leke hele dagen og med at pappaen strekker ut perm sin blir det nok kjempe bra for han:)

 

Vi er så heldige at jeg blir hjemme med begge til de er 2 og 3 år, så jeg slipper heldivis den dårlige samvittigheten..( men har dårlig samvittighet for alt mulig annet)

 

Lykke til både med graviditet, Oskar og ny jobb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...