Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg griner da vettu... Er så fint å se på når babyen er kommet ut, reaksjonene deres etc.. Og så søte små nurk da!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa, jeg ble helt sentimental,jeg!! Sambo synes ikke nyfødte er spesielt pene, så han ler av meg..hehehe ;)

Skrevet

jeg hyyyylgrein jeg og. det som er merkelig at jeg ikke blir skremt heller, jeg gleder meg faktisk til fødselen!!

Det er jo tross alt den dagen vi har ventet på i mange mange år- til bebyen vår endlig kommer!! noen timers smerte ( med god hjelp av smertestillende vel å merke) , det skal jeg nok klare fint = )

syns bare synd på hun blonde, for hun hadde det nok ganske tøft. Hørte at jormora var bekymra for hennes fødselsopplevelese. sikkert ikke lett å føde igjen etter en slik fødsel ..

Skrevet

ja det var en rørende episode.. men hva var det med typen til hu blonde? blei skikkelig irritert jeg.. han satt jo bare der å drakk kaffe da.. greit nok at det er tøfft å stå på sidelinja og, men man kan jo være litt mer behjelpelig da. jeg sa det til sambo jeg, at om han var så passiv, DA blei jeg forbanna da!

Skrevet

men det så litt ut som om han var i sjokk. Han virket skikkelig nervøs og visste ikke hvor han skulle gjøre av seg. det kan jo ikke være lett å være tilskuer når det var så dramatisk med 7 jormødre som styrte og stresset.

jeg tror han var veldig redd og usikker, men alle reagerer jo ulikt i slike situasjoner. vet ikke hva jeg hadde gjort hvis det hadde vært meg.

Skrevet

Her satt vi med tårer i øynene begge to.. En kjempe fin serie det der.. Men har ikke fått de med meg fra starten av, så noen som vet om de ligger tilgjengelig ut på nett et sted??? Har så lyst til å se alle de andre også... :)

Skrevet

hvor ser du det hen?..

glemte å se det..

Skrevet

Det går på nrk1 på onsdager.. Begynner 19.55 tror jeg..

Skrevet

takker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...