Gjest Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg skal med min samboer og selvfølgelig princessa vår. Det blir første familietur faktisk.. vi har bestilt hytte og er klare til å dra imorgen! Flere som skal til Seljord i helga?
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Kanskje, har veldig lyst, men må se an litt..
Gjest Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg har aldri vært der.. så blir spennende å se. Vi har nettopp kjøpt oss gård, og skal ta over nyttåraften. Så da får jeg vel en smak på "det nye livet" Vi skal dit lørdag og kanskje søndag
3stk Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 lørdag er den værste dagen ,det er da det er mest folk.Vi pleier vanligvis å være alle 3 dagene ,men i år så måtte samboeren på jobb på lørdag.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Ja.. kan tenke meg det. Men sambo jobber til 16 på fredag, så vi er ikke der før 21... så da blir det lørdag for oss.. men så har vi leid hytte til søndag.. så hvis vi orker kan vi dra dit på søndag og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå