Gjest Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Noen som har gjort klar sengen, altså reiet den opp? Jeg har lyst å gjøre dette,men lurer på om dere da tar plast over den for at ikke den skal støve ned de siste ukene?
pandabjørn Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 jeg kommer til å re opp sengen 1mnd før jeg får tulla, og jeg har IKKE tenkt å ha plast over pga støvet! jeg får heller riste sengetøyet godt før tulla og jeg kommer hjem
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 vi reiet opp sengen for to dager siden. har ikke leenge igjen . jeg la et teppe over hele senga oppi for å ungå mye støv. tar bort teppet når vi kommer hjem fra sykehuset. det samme har jeg gjort med vogna. lagt oppi ett teppe over det jeg har reiet opp. føler liksom plastikk kan gi en rar lukt på sengetøyet..........ikke vet jeg.
*1+1=2 små* Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 senga har stått klar i nesten 2 mnd. Har ikke vasket sengetøyet enda så derfor står det også uten "beskyttelse", har tenkt å vaske tingene ca 3-4 uker før termin og da kan det godt hende at jeg har noe over siden vi har hund og det støver en del.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Hos oss har sengen vert klar lenge! :-) Jeg har ikke lagt plast over, og tenker bare å riste den litt, og evt lufte den litt innimellom. Passer også på at ingenting annet blir lagt oppå de rene sengklærne.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Da har jeg gjort alt klart! Lagt plast over stellebordet siden jeg har så¨nt åpent og alle de rene klutene/håndklærne ligger der! Sengen er oppreid og der legger jeg et teppe over! Det er så koselig at det liksom er helt klart nå! Har ende 22 dager igjen til termin da, men man vet jo aldri.. og jeg ville heller lage alt klart selv enn at noen andre skulle gjøre det mens jeg er på sykehuset! Samboeren har ikke kontroll på mitt sengetøyinnkjøp og mine planer for hva som skal i seng, vogge, vogn, etc!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 har gjort alt klart, men sambo skal få reie på barnesenga før vi kommer hjem fra sykehuset:) Han er så flink atte:)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Henter sengen på vei hjem fra sykehuset. Dyne og sengetøy er vasket klart, så det er fort gjort å reie opp når vi kommer hjem. Har 3 uker til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå