Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Er det vanlig at mannen kjøper 1 eller 2 ringer ved forlovelse? Altså bare til dama eller til seg selv også? Kjøper man da ny ved selve bryllupet, eller bruker man den samme?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Heisann. Det tror jeg varierer, det vanligste er nok to, i alle fall i Norge. Men vi har kun 1 ring nå veld forlovelsen også kjøper vi en til hver til bryllupet.
Lady78-prøver Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 mannen min ordnet dette helt på egenhånd da ha planla og fri, så han kjøpte forlovelsesringer/gifte ringer til oss begge, som vi brukte som forlovelses ringer, han hadde også gravert inn forlovelses dato. vi giftet oss i sommer og valgte og bruke ringene til gifte ringer også, vi graverte bare inn bryllups dato i dem også. ringene var så spesielle for oss, og minne fra han fridde så begge ville ha dem til gifte ringer.
Arb.ledig husmor Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Her er det bare jeg som har forlovelsesring... så når vi gifter oss neste år, kjøper vi inn to nye ringer, en til hver av oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå