Gjest Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 i dag hadde jeg tenkt jeg skulle ha dibbedag....kose meg foran maskina,og gi en lang mars i husarbeid osv...det kan jeg ta senere. men den gang ei...etter to uker med forkjølelse,syk gogutt,ei med ørebetennelse,og storebror med kutt som plastres osv,trodde jeg det var over for denne gang..men,så ringer skolen.....nå er ei av to fått oppkast!! å slikt merkes ikke på di to jentene før det "ramler" ut... så,nå venter jeg på den syke.bøtte og alt hun trenger står klart.så er det bare å vente til neste får det.sikkert innen et døgn =) tvillinger,da er alt likt,hehe... bedre lykke neste gang,håper jeg ;o) ha en fin fin dag da =)
Karomamma Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Huff da, er det ikke det ene så er det det andre... Sender deg noen god-bedringsklemmer som du kan gi videre til jentene, kanslkje nummer to holder seg frisk Også en klem til goguttklatten, da!!
dritgrei hei hei! Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Hmmm du hadde vel fortjent en dag eller to med beina på bordet??? JEg syns det er nok for deg nå jeg, men de vil visst ikke høre på meg, de som bestemmer. God bedring i heimen!
♥Snulder Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Au da!! Slike sykdomsperioder sliter på en stakkar!! Men.......... Det kommer lysere dager!!!!!!
Natteravnen* Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Usj-usj, det var ikkje bra! Blir vel til at minsten får det også no då, merkeli at ikkje ting skal roe seg med deg no snart. Lykke til iallefall, og god bedring til den syke!
Maud Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Stakkars jenta di og stakkars mamma'n hennes som får alt på en gang. Håper du tar feil og at det ikke er flere i familien som blir smittet. Vi har faktisk fått til det noen ganger - at bare en av fire har fått sånne ekle ting :-)
Plutseliten :) Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 God bedring sendes alle dine Håper sykdom og dritt snart tar slutt så du kan sitte med bena på bordet snart en dag og "skravle"med oss )) Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Oppkast er gørr! Håper det er en sånn vanlig 1-døgns variant........det holder jaggu;-) GOOOOOD BEDRING til snuppa og alle de andre som måtte finne på og bli smittet!
Reveenka Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Der syns jeg det ser ut som om du har fått litt av det meste - men holder en knapp på at omgangssyke er verst.... Innfør streng håndhygiene på alle, bannlys fingre i munnen og kjøp sprithåndvask på apoteket! - reddet meg unna et par av de oppkastsjauene vi har hatt i huset det siste året! God bedring til alle sjuklinger! c",)
Ronja65 Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Håper det blir lit søvn på deg i natt da. Og at syklingen er frisk i morgen, og at ingen andre blir smittet. Eksen sendte meld om at 11 åringen også har kastet opp på skolen i dag:-(. Det er vel tydligvis noe som går.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 tror jeg hadde kosa meg med beina på bordet noen dager,men slikt går ikke her nei.alt for mye futt i huset. Tror jeg var heldig i går.hun hadde kasta opp det meste før hun kom hjem.så jeg tok bare "seiersrunden",hvor hun sov ei stund.hehe.i dag er begge hjemme.vet av erfaring at vi hadde måtte henta ei eller begge alikavell.ingen tegn på oss andre.men helga er ikke starta,så vi får se.typisk dette her.alt på en gang.hehe Men,det blir likar i mårra =)
dritgrei hei hei! Skrevet 14. september 2007 #12 Skrevet 14. september 2007 du får tvinge dem til å ligge på hvert sit håndkle i hver sin seng med hver sin bøtte.... :-))) Jeg krysser fingre for at det værste er over!! God bedring til jentene dine!
Gjest Skrevet 14. september 2007 #13 Skrevet 14. september 2007 ille nok å "tvinge" di til å være hjemme.hehe Glad ting ikke er som før.da ble di syke med 1 time mellom.å jeg sprang mellom senger,bøtter,å hylende unger.det var tider det...nå er ting bare blåbær i forhold =)
dritgrei hei hei! Skrevet 14. september 2007 #14 Skrevet 14. september 2007 så det blir blåbær etterhvert altså????? herre min hatt, jeg gruer meg til de fem neste årene jeg.... men det går sikkert fint... Jeg har jo lært av deg at det går fint, du har jo tusen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå