Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Er det vanlig at mannen kjøper 1 eller 2 ringer ved forlovelse? Altså bare til dama eller til seg selv også? Kjøper man da ny ved selve bryllupet, eller bruker man den samme?
firemerkersmør Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Jeg mener selvfølgelig skal mannen også ha ring, er jo ikke bare jenta som er forlovet.Vi brukte de samme, og graverte på nytt.
Tiriltutta Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Da vi forlovet oss hadde mannen min kjøpt en ring som han fridde med - en såkalt frier-ring. Dette syns jeg var veldig koselig :0) Dagen etter tok vio turen sammen til gullsmeden for å kjøpe forlovelsesringer til oss begge. Disse ble da også gifteringene våre, og har både forlovelsesdatoen og bryllupsdatoen inngravert i seg.
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Forloveden min kjøpte to ringer når han fridde til meg.... Og hvis vi skal gifte oss noen gang vil jeg ha ny ring....men hver sin smak da=)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå