Pottemor og lillemann Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg vet jo at babyer ikka skal sove på magen, men hva med å sove på siden? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 dette lurer jeg også på....men tror det mest vettuge svaret er å ringe HS...
Hva skjer'a?♂ Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Prinsen min snur seg til siden selv, er jo en viss fare for at de velter over på magen da...
~~¤April baby¤~~ Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Nei,det er ikke bra å sove på siden. Fikk høre på sykehuset at da blir det trykk midt på brystet til babyen,fordi at armen ligger over.
sweet dreams Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 min lå alltid på ene siden de første ukene. det var sånn han ville ligge. og når han sov, lirka vi han over på ryggen, men da våkna han. men så begynte han av seg selv å ligge på ryggen, med bare hodet til siden. han rulla ikke over på magen, for vi støtta godt opp med dyna. akuratt som jeg innbiller meg at luft og rap kom lettere opp når han låg på siden, for når vi låg han på rygg, dreiv han med noen fære pusteøvelser og litt sånn harking.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Samme som her det sweet dreams, hun rulla alltid over til den ene siden den første tiden, og hun våkna hvis vi prøvde å snu henne tilbake. Det gikk gradvis over og nå ligger hun bare på rygg. Hadde også problemer med å legge henne rett på ryggen hvis hun sov for det utløste fallerefleksen og hun våknet.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Minste vår har stort sett bare ligget på siden eller magen siden han ble født. (magen kun på dagen) Men jeg fikk beskjed på HS at han godt kunne ligge på siden om natta, dersom han sov bedre slik. Nå ligger jo også han med den "øverste" armen bak ryggen da... (selv om han ligger på siden)
Mammapudding Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Leste en plass at hvis man plages med å få babyen til å rape så kunne man legge den på venstre side, da var det lettere å få opp rap..gjør det av og til om natten for da nekter hun å rape og da går det en liten stund så kommer det en rap:) Hun sover stort sett på ryggen, men havner på siden av og til, hun sover bedre sånn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå