MiniMe&Dr.Evil Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg og mannen min dro til mora mi i går fordi hun ikke hadde svart på telefonen på nesten to døgn. Noen ganker klikket den gamle telefonen hennes og ville ikke vise at noen hadde ringt inn på den. Da måte hun ringe ut for at den skulle "restarte" seg. Dette hadde den gjort flere ganger og da dro jeg dit for å fortelle henne dette. I går spurte mannen min om han skule være med til henne, og jeg sa ja, hadde vel egentlig på følelsen at noe var galt. Kom dit, bilen sto der. Huseieren (hus med flere leiligheter i) sa: er Emma sjuk? Hun har ikke hentet avisen sin på to dager. Da skjønte jeg det. Gikk til døra, den var låst, så at soveromsdøra hennes var igjen(vindu i ytterdøra). Jeg hadde nøkkel og vi låste oss inn. Ropte mamma, men hun svarte ikke. Jeg turte ikke gå in på soverommet hennes, men mannen min gjorde det. Da lå hun død i sengen. Ringte broren min og rett etterpå nødtelefonen som satte meg over til fastlegen hennes. Han kom og fortalte at hun hadde sovnet inn natt til tirsdag. Hun hadde ligget der i sengen over ett døgn. Han sa hun ikke hadde hatt noe vondt. Hun var hos meg hele mandagen fordi jeg var sjuk, og dro hjem kvart over sju den kveldn. Samme natta døde hun. Var nesten 67 år, levd ett fysisk vanskelig liv med en slem mann(min far) og tolv svangerskap bak seg. Hadde hjerteinnfarkt i 2000 og gikk på medisiner for det. For ca to uker siden fikk hun dobbeltsidig lungebetennelse, men ble behandlet for det. På mandag sa hun til meg at hun følte seg bra, bare litt slapp. Så døde hun samme natten. Jeg er minste barn av tretten barn. Har alltid hatt mest kontakt med mamma og snakket med henne nesten hver dag, hvertfall annenhver da. Så henne ca tre ganger i uka. Det føles så tomt og uvirkelig. Stakars mamman min. Håper du har det godt og trygt der du er!
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Så trist....Kondolerer! Sender deg varme tanker!
mamma39 Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Hei. Kondolerer. Sender en stor klem.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 kondolerer så mye. ord blir fattige, men vil gi deg en varm klem ..
klg,2 boys now:) Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 kodolere ikke så mye mere å si.hun har det sikkert bra nå å får hvile.
boble <3 Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Så utrolig trist. Kondolerer så masse! *trøsteklem*
Mockanin Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Huff a meg.. så ufattelig trist. Stor trøste klem til deg
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Huff så utrolig trist. Føler vikelig med deg og alle dine. Store klemmer fra
Økologisk_knekkebrød Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Sender deg en varm klem!
Tommage♀♂ Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 Kondolerer! Uff, det var leit... Håper hun har det bedre nå! Men hun savner nok veslejenta si hun også Klem!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 13. september 2007 #13 Skrevet 13. september 2007 Kondolerer!! Klem
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. september 2007 #14 Skrevet 13. september 2007 Uff, så vondt. Lite mer å si, men sender den noen varme tanker og en liten klem.
ABC123:-) Skrevet 13. september 2007 #15 Skrevet 13. september 2007 Dette var veldig trist! Håper at dere søsknene kan støtte hverandre i den vanskelige tiden framover. Sender deg en klem.
*Rutletutt* Skrevet 13. september 2007 #17 Skrevet 13. september 2007 Uff - så utrolig trist! Kondolerer så mye og sender deg en god trøsteklem
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 13. september 2007 #18 Skrevet 13. september 2007 Uffa meg.. Så utrolig trist.. Sender deg mange trøsteklemmer jeg..
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 13. september 2007 #19 Skrevet 13. september 2007 En stor klem til deg! For en fantastisk sterk og flott kvinne moren din må ha vært. Ta vare på de gode minnene. Hun har det helt sikkert godt og trygt der hun er nå - og passer fortsatt på deg og dine. Klem klem!
*Molly mus* Skrevet 13. september 2007 #20 Skrevet 13. september 2007 Så utrolig trist, En stor klem til deg!
KariMari Skrevet 13. september 2007 #21 Skrevet 13. september 2007 Oi så leit da:-(( Trist å høre.....
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 13. september 2007 #22 Skrevet 13. september 2007 kondolerer..!! Trist når slikt skjer God klem til deg!
Gjest Skrevet 13. september 2007 #23 Skrevet 13. september 2007 å herregud så utrolig trist.. har ikke ord. stakkars deg.. huff å huff.. sender deg maaange varme klemmer og tanker.. kondolerer så utrolig mye.. *fikk frysninger* huff.. trist nå..
EnJente_m_EnJente Skrevet 13. september 2007 #24 Skrevet 13. september 2007 Vil sende deg en varm og god klem !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå