Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Liksom sånn "Tusen takk for den fine ...... jeg fikk til dåpen min! Hilsen fra ........"
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 ja, det skal jeg gjøre.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Ikke hilsen oss foreldre? (det er jo ikke vi som har fått noe da, men har fått noen takkekort der det har stått fra alle tre.....)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 nei, jeg kommer til å bare skrive barnets navn )
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Vi inviterte, vi takker....synes det er litt unaturlig å få takkekort med tekst fra en baby på knappe 3 mnd. Det er min mening. Andre må jo gjøre de synes er riktig, men føler det litt "komisk" med at en liten baby takker med: tusen takk for de fine sølv-rammene jeg fikk til dåpen min....etc.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Vi har bare brukt hans navn ja. Syns det ble søtt og personlig jeg. "Tusen takk for den flotte ...... jeg fikk av deg/dere da jeg ble døpt (dato). Mange klemmer fra ................"
Gjest Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 jepp..det gjør vertfall vi...er jo ikke vi foreldrene som har fått noe...
Gjest Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Vi skrev også "klem fra Mathias".. er jo han som har fått gavene ja
Nr-3-i-Magen Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Vi skrev "Tusen takk for den fine ett eller annet Xxxx fikk til navnefesten! Hilsen snuppas navn, mammas navn og pappas navn". Syns det var mest naturlig siden det var vi som arrangerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå