LisaColli Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 snuppa våkner hver time om natta, om ikke mer! hva skal jeg gjøre?? hun er 8 mnd, og får 4 måltider + pupp, legger seg med magen full av grøt kl 20, og sover til kl 01 ca.. tidligere har hun sovnet etter nattpuppen, men nå er hun lys våken hver gang. i tillegg vil hun stå opp kl 6 tips????
Shabby Cheap Chic Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Prøve å gi grøt tidligere på dagen, ettermiddagen.. Jenta mi sovna fint etter grøt rett før legge tid en stund, men så blei hun urolig.. Våkna mange ganger.. Nå får hun grøt mellom fem og seks.. sover som en stein... Aner ikke hva det kan være, men bare ett tips i alle fall..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Har ikke tips, men føler meg deg. Jeg "skryter" til alle at babyen min på 5 mnd sover hele natten, fra ca. 20.00 til 07.00......skjønner jo nå at den lykken kan fort snu seg. Vet ikke helt hva jeg kan råde til deg til. Er hun varm?? Temperatur på soverommet? Vet at mange har det til tider for varmt på soverommet for babyens skyld.....de skal ha kalde soverom...og hvis man da i tillegg har pysj, dyner m.v... Sover på eget rom?? Hvis ikke, kan det være en løsning.... Nei, vet egentlig ikke hva jeg kan råde deg til. Ville tatt det opp med HS neste gang du skal dit.....eller det beste er vel en telefon dit. Lykke til.
Teri & lille krabbe Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Vet det er populært å skylde på tenner, men det kan ikke være oppetennene som er på vei? Er tannkjøttet mørkerødt? Det er jo som regel verst før de spretter frem.. Aela har også hatt en skikkelig periode nå (uten tilsynelatende logisk grunn), men ser ut som det snudde i natt. Kanskje det er noe med alderen også.. Har du prøvd å gi vann? Kaldt vann er ofte lindrende, også hender det jo at de er tørste Ellers vet jeg ikke, snuppa.. Har som sagt hatt litt av det samme selv
LisaColli Skrevet 13. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2007 hun sover på eget rom, og det har funket fint til nå det er samme temeratur på rommet hennes som i stua, men jeg lufter før hun legger seg da. vil ikke ha viduet åpent, for hun sparker av seg dyna, og er redd det blir for kaldt.. ja, det kan jo være tenner.. hun har vært slik en ukes tid nå, men ser ikke noen tenner eller forandringer i tannkjøttet. har ikke prøvd med vann nei, det skal jeg gjøre! i natt er det far som skal stå opp hver gang, han har nemlig begynt permisjonen sin, hver fredag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå