Gå til innhold

Livet i "grus".....

Florry- m 1 stor og 1 liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette skulle være en strålende tid...ferdig med perm, ny jobb, eldste blitt skolejente, samboer i ny jobb..ja, i det hele tatt....

Etter han nå har valgt å reise fra oss virker alt helt håpløst...At han velger å reise fra oss virker helt uforståelig- ja, ting har vært litt tungt, men det falt meg aldri inn at det ikke skulle ordne seg.......

uff, det er bare så fryktelig trist.

Han gjør nå saken enda værre ved at han ikke vil prate med meg, er sinna og ukoselig. jeg skjønner ikke hvorfor han er det når det er HAN som reiser!!!!? Han får det akkurat som han vil, og i tillegg skal han lage trøbbel?!!Det er urettferdig!!!jeg er så LEI meg og tenker så fælt på ungene...huff, hvordan skal dette gå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff...håper det ordner seg for deg. Høres ut som du har det tøft for tiden. Håper du har famile rundt deg som kan hjelpe og støtte! Lykke til!

Skrevet

Uffameg, klemmer på.

Når har dere første mekling hos FVK?

Skrevet

Sender en klem din vei.

Er det noen spesiell grunn ti at han dro og er så sinna? Håper dere finner ut av det så dere kan få samarbeidet ok om de små:)

Klem

Skrevet

Det kommer til å gå bra, du vil klare deg fint:) Jenter er sterke, om en stund kommer du til å blomstre opp og føle at du mestrer livet, han kommer til å angre.

Skrevet

ingen spesiell grunn som jeg kan se nei...bare en dårlig dag egentlig....åh, når skal denne magevondten bli borte?!!!:0(

Skrevet

Bare gi det litt tid. Det går over til slutt:) Men man må jo jobbe seg gjennom det.

Skrevet

så trist å høre.. har han bare reist? flyttet uten noen forklaring? hørtes ganske umodent ut syns jeg. kan ikke gjøre sånt når man har barn sammen vel?

Skrevet

Høres akkurat ut som typen til ei venninne/kollega av meg. Der gikk typen etter å ha vært utro.... Han har oppført seg helt psykotisk i ettertid, og etter hvordan han er, skulle man tro at det var min venninne som var det store stygge ulven.

Menn er merkelige, sånn er det bare dessverre.

Sender deg en stoooor klem og håper du har nære og gode venner og familie rundt deg, som kan trå til!

Klem

Skrevet

tror dem blir litt sånn drittsekker etter dem har dratt, for innerst inne har de veeeeldig dårlig samvittighet..........og det kommer frem på denne måten desverre...........

Skrevet

Har dessverre ikke noen ord som kan lindre din smerte, men som man sier så leger tiden alle sår. Kos deg med dine små! stor trøsteklem herfra

Skrevet

Huff så trist!

Han har nok dårlig samvittighet, derfor er han sånn. Kanskje han prøver å starte en krangel eller få deg til å bli sur for å "rettferdiggjøre" ovenfor seg selv at han dro.

Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...