Carina, Une & lillebror :) Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Une har fått seg cd med barnesanger på i bilen, vi hørte Camilla og Tyven da vi kjørte i barnehagen i dag tidlig. Måtte sitte en stund i bilen før vi kunne gå inn, var helt oppløst i tårer.... Husker ikke at det var så ille sist.....
endelig nr2 Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Jeg så mars og venus her en kveld. Værre hulking har jeg ikke vært borti. Mannen min sa han kjente meg igjen fra jeg var gravid med førstemann. Det er slitsomt å se film i sånn humør. Får jo så vondt i hode av å grine!
Carina, Une & lillebror :) Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Må nesten le litt, det er jo egentlig ganske komisk....
endelig nr2 Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 ja, litt tragi-komisk. Jeg hulker og mannen min ler og prøver å trøste. hihi
Mamzen Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Etter å ha hatt det veldig hyggelig på kafè med flere gode venner, kom jeg hjem og følte meg plutselig så ensom at jeg måtte gråte en skvett...hahaa.
Birthen Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Har nettopp sett jordmødrene på nett.tv, og tårene fosset!!! Tror jeg får se den på nett neste gang også. Når jeg er alene hjemme.. Stakkars sambo må jo tro det har klikket helt for meg..
Gjest Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Alt som er trist kan jeg grine av for tiden ... leste om en baby som døde igår ... ble helt oppløst i tårer ...
Gjest Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 jeg gråter av "jordmødre" på nrk, buksene mine som jeg ikke passer lenger, at jeg må ta buss til og fra skolen hver dag, at jeg er så vimsete, at kjæresten min er så snill!! jeg gråter egentlig av alt.. begynte å grine på butikken da kjæresten min spurte om jeg ville ha sjokolade, for det ville han jo ikke gjort om han syntes jeg var tjukk!:-P føler meg ganske teit av og til, ja:)
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 gråter av jormødrene, av fine balader, fordi jeg savner kjæresten min som er ute offshore, fordi jeg plutselig kan få en sinnsyk glede i kroppen fordi bebysen min kommer om noen uker, osv.
Adriansmor med tulla Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 giner av jordmødre programmet, griner når jeg hører babyer gråte på butikken, griner av baby musikken jeg spiller for magen=/ og gråter når min 7 år gammle sønn sier mamma kult du er verdens beste=))
~Roskva~ Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 Jeg har vært veldig lite hormonell så langt - men her om dagen ringte sambo meg på jobb og sa at han kom til å bli litt sein før han henta meg. Da var jeg helt på gråten, jeg... tenk, han blei litt sein:-( Endte med at jeg tok taxi hjem en halv time før jeg egentlig var ferdig på jobb... Rare meg
prima donna Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 Gråter hver dag nå, over falt mulig egentlig - ganske slitsomt ja! Jeg satt på venterommet hos legen her om dagen og leste en sånn "historie fra virkeligheten" i et ukeblad, glemte helt hvor jeg var, bare levde meg inn i den historien og satt og gråt og gråt... da legen ropte meg opp forsøkte jeg skjerpe meg, men hadde jo allerede helt utgråtte øyne, så han var nå veldig snill og ville høre om hvordan jeg hadde det osv... jeg ble jo bare flau såklart. stotret frem at "joda det går nå greit men litt tungt nå på slutten du". kunne jo ikke begynne forklare at jeg hadde sittet å lest hjemmet heller...
Gjest Skrevet 13. september 2007 #13 Skrevet 13. september 2007 Begynte å gråte av at datteren min gikk med en klumpete hettejakke under fleecen i barnehagen. Sa til pappaen at han skulle ta den av henne når de kom dit, men omstendigetene gjorde umulig sier han. Ringte barnehagen og spurte pent om de kunne ordne det. Fikk til svar at nåvar alle klare til å gå på tur, og det var sikkert ordnet... Lillemor hadde akkurat de samme klærne på når hun ble hentet.... Det var det som tippet mitt mammahjerte over ende en hel dag... Huff a meg, hvordan skal hun klare seg uten mammaen sin... ;o)
susemor666 Skrevet 13. september 2007 #14 Skrevet 13. september 2007 Merkelig nok, jeg griner ikke av noe...... Hm, meg det er noe galt med???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå