Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Etter at jeg ble gravid så har jeg fått ganske store mengeder utflod, og det er som regel rennende. Det resulteter i at jeg blir våt i buksa når jeg reiser meg opp etter å ha sittet en stund. Noen flere som har det sånn? Må nok gå til innkjøp av truseinnlegg for dette er virkelig plagsomt! (beklager detaljene)
hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 joda, tror nå det er normalt, var sånn med forrje, er sånn denne gang også fryktelig pinlig synes jeg, skifter bleie som datteren min sier hele tiden
Gjest Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Dette stemmer godt. Ubehaglig, så her går det i truseinnlegg )
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jepp, kjenner meg igjen her ja! Usj, mange ting som skjer med kroppen som man ikke var klar over på forhånd, gitt!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Kjenner meg igjen... Truseinnlegg gjør det verre for min del, så jeg skifter heller oftere truser..
MC81 Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Det stemmer det. Har tom vært for å sjekke at det ikke er fostervann, men det er bare utflod!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 hehe, her også gitt, slit , hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå