Gå til innhold

Hva er det som skjer???

Hvorfor skjer dette meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal jeg begynne???

Sjønner ikke hva som skjer.

Her en dag i august var sambo på jobb. Han ringte meg og jeg reagerte på at han ringte på skjult nummer. Spurte han hvorfor og han svarte at når han ringte kunder så pleide han å sette på skjult nr så de ikke skulle få nummeret hans.

Da han kom hjem så sjekket jeg på telefonen hans for å se om det stemte det han sa. ( det er i orden for oss begge to). Og det stemte ikke. Han hadde ikke ringt til noen kunde, men til en kollega. Etter en krangel om det så kom vi frem til at vi skulle bestille spesifisert faktura heretter.

Det som er tingen er at den spesifiserte fakturaen kom i går. Og der stod det jo at han hadde ringt denne kollegaen, MEN det stod også 3 andre nummer der. Som var slettet i fra telefonen. Sjekket de opp på nettet og fikk sjokk!!! 2 av de nummerne var til eskorte date her hvor vi bor! Det ene nummeret hadde han snakket med i 30 sekunder. (nok til å avtale tid og sted i mine øyner). Han var ferdig på jobb i to tiden men ringte meg og sa at han og broren skulle skru på bilen og kom hjem i åtte tiden eller noe sånt.

Konfronterte han med dette i går kveld, og han sjønner ingenting sier han. Aner ingenting om dette osv. Blir sur på meg for at jeg i heletatt kan tro at han har vært med en hore. Han kan aldri gjøre noe slikt mot meg for han vet hvor jævlig det er. ( jeg var utro for 3 år siden og han tilga meg)

I tillegg da jeg var i bilen hans for et par uker siden så hang det en bh lapp på setet på passasjersiden. Spurte han om det men det ante han heller ingenting om.

Hadde bestemt meg for å ta men meg barnet vårt å gå i går, men han har et sånt tak på meg. Klarer å snakke seg rundt.

For jeg kan ikke sjønne at han kan gjøre noe slikt. Ikke min samboer!

Jeg klarer bare ikke gå i fra han....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke for å være frekk, men jeg synes ikke det høres ut som at dere er i noe godt forhold. hørtes ikke ut som om det finnes noe tillit mellom dere i det hele tatt!

Skrevet

Nei det er ingen tillit mellom oss. Klarer ikke å stole på han etter løgner og løgner.

Skrevet

Finn din styrke! Snakk med en god venninne og betro deg. Du trenger noen å støtte deg på nå. Det høres ut som om du er i ferd med å finne ut av utroskap her. Jeg vil anbefale deg at du fortsetter å undersøke, gjerne også i det skjulte... Samt at du fortsetter å konfrontere ham dersom du finner noe. Jeg mener ikke å si at det må bli slutt nødvendigvis, dersom det er riktig at han er utro. Mener heller at det i så fall må frem i lyset, og han må forstå at et forhold krever åpenhet og at han i så fall må bygge opp tilliten igjen. Menn kan være utrolig standhaftige til å lyve, og vi kvinner avhengige eller dumme nok til å tro på det utroligste.

Lykke til!

Skrevet

uff, så utrolig kjipt!

sliter selv med en samboer som overhodet ikke skjønner hvordan ulike sexrelaterte sider, søkeord etc dukker opp på pc'n og mobilen..det er så sinnsykt provoserende..

dette med eskorte lurer jeg litt på. siden det er så mange av disse horene, må det jo også være marked for dette.

tror mange fler enn vi aner benytter seg av dette

-den vanlige mannen i gata, 'min og din' samboer..

virker som om det blir mer og mer 'vanlig' å benytte seg av dette

tragisk og kvalmende

Skrevet

...og ikke ser de på det som utroskap heller virker det som.

siden det ikke er følelser inni bildet og hvis det er for å dekke visse behov samboeren deres ikke vil/kan dekke.

virker som om de mener det er deres fulle rett til å knulle horer.

føler med deg HI

her må du sette hardt mot hardt!!!

Skrevet

huff, jeg skjønner ikke at noen gutter klarer å utsette kjærestene sine for sånt jeg altså..

de må jo være helt blottet for samvittighet, medfølelse, selvrespekt og respekt for andre.

de skulle helst bodd alene i all sin tid. har ikke noe i et forhold å gjøre.

vet det ikke er lett, men du bør sterkt vurdere forholdet deres.

lykke til

Skrevet

Hvordan kan han ikke skjønne at de tlf nummerene er ringt fra hans tlf???

Er det noen som smuglåner tlf hans da eller?

åhh..så teit

Beklager, men jeg blir mektig provosert her.

Du fortjener helt klart noe bedre HI

Stå på!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...