Gå til innhold

Hjelp...hur er det mulig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hur er det mulig at vara våken når ho er så trøtt!!!!!!

Jenta mi er 2 mnd, og jeg klarer ikke at få henne at sove på dagen max 2 timer på hele dagen. Når kvelden kommer er ho så overtrøtt at ho bare skriker (veldig intenst). Vi må bære, bysse og vugge i timer innen ho tar natta.

Hur ska vi få henne at sove på dagen?

Trille er ikke et alternativ då ho absolutt ikke vill ligge i vognen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor vil hun ikke ligge i vonga?

Vi hadde samme problem her. Da vi byttet til sportsdelen for en mnd siden ville han ligger der igjen. Måtte trille i begynnelsen, nå kan jeg legge han ned så sovner han etterhvert. Før med kosekluten, nå med sutten.

Før han sovna i vogna la jeg med ned sammen med han i vår seng. Hadde han liggendes på sida i min armkrok, strøyk han forsiktig over ryggen. Etterhvert roet han seg ned og sovnet. Jeg ventet en stund før jeg lirket han av armen, ventet litt og så stod jeg opp. (eller sov også)

Skrevet

Takk før godt råd. jag ska prove både med sportsdel og lägga mig sammen med henne.

Håper at det hjelper på henne og :-)

Skrevet

Varför hon inte vill ligga i vognen vet jag inte. hon ligger en liten stund så pløtsligt blir det intens skriking. Låter som att hon er ensammast i världen, helt otrøstlig. tar inte smokk ingenting när hon er sånn. Stakkars liten

Skrevet

Hvordan gikk det? Fikk du henne til å sove?

Gjest Ut på tur
Skrevet

Har du prøvd med bæresjal ? Kanskje nærheten fra deg vil roe henne ned?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...