Gjest Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Vi valgte 100% lønn i 44 uker, men nå angrer jeg... ( Kan jeg endre???
FanteGuri Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Da jeg søkte om permisjon sto det at valg om 100% lønn i 44 uker eller 80% lønn 54 uker er bindende, dessverre.. Man kan endre antall uker delt på mor og far, hvis far f.eks vil ha lengre permisjon enn de 6 ukene som er forbeholdt pappapermisjon. Jeg er ikke 100% sikker, du kan jo ringe NAV og høre..
Gjest Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Sukk.. ja.. regner med at det ikke går ann, men hadde vært flott da! Gruer meg til å begynne å jobbe igjen og tida går så himla fort..
MathildeC Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Du har lov til aa ta ubetalt permisjon i opptil to aar etter fodsel, det er lovbestemt. Dersom dere har raad til det, kan du dermed ha lengre fri! I utgangspunktet faar du jo like mye penger som om du tok 80% i lengre tid, saa dersom du kan spare litt naa eller mannen din har jobb med nok penger saa kan det vaere en losning!
Gjest Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Ja, det er sant. Jeg har spart på feriepengene mine fra i år, men så har den fordømte lånekassen tatt meg igjen, så må bruke litt fra dem. Men skal knipe og spare! Har tenkt og jobbe de seks ukene pappa er hjemme og så jobbe annenhver helg og to kvelder i uka frem til snuppa begynner i barnehagen! De seks ukene går nok fort håper jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå