Gå til innhold

Reimatec +

stinen ♀ ♂ ♂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære, vene... Har de ikke fått inn denne dressen i noen butikker eller??

Seriøst liksom!! Var innom Barnas Hus i går, for å kjøpe denne dressen til datteren vår, men hadde de den? Neeeida! Det henger STORE plakater over Reima-klærne der de reklamerer med at den kommer inn 1. september, og hvor mye den koster... Allikevel så har de den ikke.

Og de skal visst ikke få inn mer Reima i det hele tatt. Den har heller ikke vært inne. *argh* Blir grønn av irritasjon asså!! Da jeg gjorde de oppmerksom på at det faktisk er DEN dressen de har størst reklame om begynte mølla med å ringe til sjefer og Gud veit hvem for å finne ut om den kanskje kommer inn likevel;p

Svaret jeg fikk?? Joda.. "Kan du ikke ringe i slutten av uka, så kanskje vi vet mer om den kommer inn eller ikke" *blæ*

Noen andre som vet hvor denne selges? Gjerne på nettet, for nå er jeg møkka lei av å leite. De har den nemlig heller ikke på "Liten", "perfect barneklær", "Refleks" etc. "Refleks/Liten" er de eneste som har tilbudt seg å ringe meg når de vet OM den kommer eller ikke, mens de andre har ikke peiling. "Kom innom seinere en gang og hør".

hehe... Måtte bare få ut litt frustrasjon;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som vet hvor jeg kan få tak i denne dressen altså? :o(

Skrevet

Da jeg var for å kjøpe den, fortalte de at den var forsinket fra fabrikk. Og visste derfor ikke helt når den kom inn. Men regnet med iløpet av denne uken her iallefall, evt. neste. Bor i buskerud.

Skrevet

Åh.. Supert!! Da vet jeg ihvertfall at de kommer til å komme inn:o)

Det mest irriterende er jo at ingen (i butikkene her) har noen anelse om hvorfor de ikke har kommet inn, og heller ikke om de kommer i det hele tatt.

Jeg bor i Tønsberg, og siden ingen av butikkene her har fått de inn så høres jo ikke dette så usannsynlig ut.

Skrevet

Takk for linken:o) Skal sjekke ut den siden.

Skrevet

Syns de på barnas hus i det hele tatt har altfor dårlig service... I denne byen.

Vurderer sterkt å kjøpe en billigdress på europris frem til vinterdressen kan tas frem.. og det er jo ikke så lenge til om denne temperaturen fortsetter nedover.

Skrevet

Hvis du ikke bor så langt unna Sverige, så kan jeg anbefale Babyproffsen. De har som regel mye, i hvert fall på Nordby.

Skrevet

På nordby hadde de bare salg av sommertøy sist uke...

Skrevet

Da jeg var på Nordby for et par tre uker siden var det kommet inn nye vinterdresser fra Reima hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...