Gå til innhold

Snart eggløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi vår 1pp og jeg håper det nå jeg har eggløsning, hadde første menstrasjonsdag 3 sep. Dette er veldig spennende!! Så er det noen andre her som også har IKM i slutten av sep. ??

Vi har ei jente på 2 1/2 og ønsker en lillebror/søster til henne. Det hadde vært kjekt for henne!

Ha en god dag alle sammen :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde siste menstruasjonsdag 1.september....så har IKM 1.oktober :) Nært slutten av september :)

Skrevet

Nært nok med El neste fredag?? hehe... har neste IKM 5 oktober=)

Skrevet

Er nok enda litt senere.. 9 oktober....

Venter i spenning... :o)

Skrevet

Hei!! Jeg er akkurat på dagen like langt som deg. Første mensdag 3. sept. Så tror vi kan vente EL i slutten av uka. Så da er det bare å gyve løs. :-)

Hadde vært koselig om vi kunne slå følge fremover!?

Er gift og har en gutt på to og et halvt.

Stor klem...

Skrevet

Ojj! Vi er helt likt jo :o) Hadde siste mens 1. sept, men jeg har IKM 28. - 29. sept., har 28 dagers syklus.

Spennende dette.

Skrevet

Hei! Jeg hadde første mensdag 4.september, så EL er ikke så veldig langt unna! :)

Skrevet

Da må vi følge med :) Jeg gleder meg til prøve dette, er i min 1 pp og slutte med p-pille sist mnd. så håper alt klaffer. Sist gang ble jeg gravid " ved uhell" to dager uten prevensjon. Så klaffa det. Håper det kan gå like fort denne gang.

Lykke til alle andre som har snart EL!!! Vi får bare ha masse sengekos de neste dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...