Utålmodig venter i spenning Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Endelig er det min tur til å flytte inn hit. 2 tri var svært langt. Håper tiden går fortere her. Når skal dere ha?? Jeg har termin 8 desember.
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 velkommen hit:) går litt fortere her enn på 2 trimester syntes jeg, men det eneste det er snakk om her er slimpropp, rier, kynnere, og er fødselen i gang?? så du vil kanskje føle deg litt utenfor med det første, så bare start noen tråder som handler om noe annet;) lykke til!
Utålmodig venter i spenning Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Oki. Jeg er fortsatt på den - kan jeg stole på ul bølgen jeg. Så jeg har et stykke igjen til deres nivå.
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 men du har hvertfall termin på denne siden av jul, hjelper jo godt det:) hadde det vært til neste år, virker det jo mer som en evighet.. det går mye fortere enn du tror:) har selv 2.5 uke igjen til termin.. 4 hvis jeg går 2 uker over tiden.. men det er nå utolmodigheten begynner å komme:-)
Utålmodig venter i spenning Skrevet 13. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2007 Er du 1 eller 2 gangsfødende da?? De sier at nr 2 kommer fortere, ikke vet jeg. Jeg fikk min 1 to uker før termin, i rakettfart så jeg er spent på den lille passasjeren jeg har med nå. Kan tenke meg du er lei og spent nå ja. Men tenk på alle ukene du har bak deg da.....det er ikke rent få. Jeg har nok en del fler uker igjen jeg ja. Men hadde blitt stressa om hunb kom nå. Ikke ferdig til det her nei. Har ca 11 uker igjen og skal ordne opp i seng og vogn. Vaske rundt og stryke duker. Og kjøpe ferdig julegavene. Halvveis der da:-)
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Velkommen skal du være! :-)) Jeg syns bare tiden går fortere og fortere. Husker i begynnelsen syns jeg det var mye fødselsprat jeg også, men før man vet ordet av det er det faktisk det man lurer på selv også. ;-) Lykke til!
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 jeg er 1 gangs så vet jo overhodet ikke hva jeg går til, men gleder meg ubeskrivelig mye!! nå tenker jeg at jeg å min kjære får nyte den siste tiden vi har "alene" som kjærester:) det blir jo en helt annen tilværelse fremover nå men nå har vi alt i hus av utstyr, så den er hjertelig velkommen når den måtte ønske:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå