Expat Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 I morges, halv syv, roper barnet (2 1/2år) "mamma jeg vil spise!". (Vi deler rom for tiden...) Jeg sier neeei, det er for tidlig, vi skal sove litt til... "Joooooo, jeg vil spise!". Jeg tar henne opp av senga, tar henne oppi til meg, vi koser og dupper til 7. Hvorpå jeg forstår at mamma er veldig dum. Det var "tisse" ("pischern" sier de på tysk) hun sa. Og bleie var full, og det har gått utover på siden, og nå er MIN seng våt...herlig... Rister på hodet, dumme mamma...
Kakeåndsen Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Ups! Ja, ja, ikke en gang mamma kan alltid tolke hva de små sier.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 hahaha:) sånn er det når mamma er trøtt og ikke hører etter!
Dotten Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 He, he... Ikke lett når det blir 2 språk. Litt forvirring må man regne med.... Er bare å vaske i vei da "dumme mamma"
yasmina Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 hadde det litt slik her i dag ogsa, min paa 15 mnd sa da vi kom til bhg til storebror ; sh, sh,shuu, mamma, shuu. Skjoente ikke at ungen snakket paa engelsk og da vi kom inn hadde jo ungen bare en sko !!! Dumme mamma !!! men min seng ble da ikke vaat hehe....
Expat Skrevet 13. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2007 Ja det er neimen ikke lett hvilket av de mange språkene de vil frem til for tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå