Gå til innhold

Ang sexpress....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for ca 8 uker siden og vi har ikke hatt sex enda. I begynnelsen var det fordi jeg var redd og trengte litt mer tid. Nå er det fordi jeg ikke har fått i orden prevensjon enda (skal få satt inn spiral om en uke) og det hjalp ikke da jeg leste at en her inne hadde en baby på 2 mnd og hadde rukket å bli gravid igjen.. Da hadde mannen bare å holde fingrene av fatet til ting var på plass, siden han nekter å bruke kondom. Men han skjønner jo ikke dette da, selv om han ikke vil ha flere barn selv. Sa at en annen hadde blitt gravid allerede, så det var fullt mulig, men han sier bare "pissprat".

Han har jo fått annen kos (eller en hjelpende hånd eller munn, for å si det sånn), men det er visst ikke nok. og hele tiden kommer han med små kommentarer at det er så lenge siden og har lyst og det er synd på han osv osv.

Er så frustrerende. Jeg vet han har lyst, det har jo jeg og. Men jeg TØR ikke før det er sikkert.

Er det flere enn meg som har menn som går og maser på sex når de vet at du ikke er klar for det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva? Hvis det hadde vært min samboer som hadde oppført seg sånn, så hadde "hjelpen" han hadde fått med hånd og munn vært negler og tenner.

Hvis han ikke klarer å respektere at du ikke er klar, eller nekter å bruke gummi, så er han rett og slett en drittsekk.

Skrevet

jepp... kjenner meg igjenn...

mini er nå 11 uker og jeg tror vi har hatt sex 3 ganger.. første gang etter 6 uker, så etter 9 uker og så 11 uker..

Vi spøker begge med temaet, men i begynnelsen hadde han mange kommentarer. Til slutt fikk han beskjed om å kjøpe kondomer, men det mente han var min jobb... så sexen ble utsatt enda lengre.. til slutt kjøpte jeg, for han er en pingle (bare på det området). Siden han hater kondomer ble det med den ene gangen.

Fikk ordnet med mini piller på 6 ukers kontrollen, men startet først denne uken. Mannen har hatt nedtelling, og passer på hver dag om jeg har husket det. Tror han gleder seg til det har gått to uker (jeg har forlangt 2 uker for å være på sikre siden).

Vet ikke om det hjalp, men ville bare si at jeg kjenner problemet, og det ordner seg til slutt..

Skrevet

Fy F.. det er utrolig respektløst!!!

Synes det er helt på kanten av hva man skal tillate, masing og nedtelling. Herregud, her er vi to om slikt og begge må ha lyst.

Kvinnen er da ikke bare en pule-maskin som skal tifredsstille mannens behov, sykt gammeldags spør du meg.

Skrevet

Herregud! Prøv og forklar han at vi har en datter på 11 og 3 uker og en sønn på en uke.....Han kan jo regne det ut selv.... Vi ville ha flere barn, men om dere ikke vil ha det, så er det nok best og vente på prevangsjon.

Skrevet

Hadde mannen min mast slik på meg, så hadde ikke vi vært gift for å si det sånn! Man er i en helt spesiell situasjon etter en fødsel, så mener klart at det er mangel på respekt å holde på sånn. Et flott sexliv utvikles ikke på den måten.

Skrevet

Jeg føler selv at det er galt at han skal mase sånn men det er ikke så lett å ta igjen syns jeg. Blir bare krangling og jeg er så "touchy" for tiden (vet ikke hvorfor) så da ender det bare med at jeg blir så lei meg.

Han har forklart at det er gjennom sexen at han klarer å vise meg best hvor glad han er i meg, og det vet jeg. Men jeg føler likevel at jeg trenger mer tid.

Har prøvd en gang, men da fikk jeg ganske vondt. Fikk vite av jm på kontroll at det er pga musklene i bekkenbunnen som er ømme etter en tøff fødsel. Da jeg fortalte han det så virket det ikke som han trodde så veldig mye på det eller at jeg bare brukte det som unnskyldning.

Må innrømme at holdningen hans sårer meg en del..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...