Gå til innhold

Bringebærkapsler eller bringebærte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ja takk begge deler?? Tenkte jeg skulle ut å handle nå.. Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du ikke har begynt før nå, ville jeg tatt kapsler, jeg!

(sterkere enn te) du kan starte litt forsiktig, med lav dose, og se hvordan du reagerer på de!

hvis du til vanlig har mye kynnere, og du merker at det øker med kapslene, ville jeg holdt meg på en lav dose i tiden fremover! og økt litt mer nærmere termin!

Skrevet

Jeg tenkte å drikke teen, men den er ikke å oppdrive her i byen av en eller annen grunn. Men dama på helsekosten sa til meg at man må drikke MYE te for at den skal ha samme gode effekten som kapslene, derfor tar jeg de heller.

Skrevet

jeg anbefaler kapslene, har tatt de siden slutten av uke 36... (uke 38 +3 nå)... Men de er ikke god på smak, bare så det er sagt. Jeg tar 2 tab* 2 ganger daglig.

Men har ikke prøvd teen da:)

Skrevet

Teen inneholder bare 5% bringebær...Kapslene er 100 % bringebær... sier vel sitt..

Skrevet

nei teen inneholder ikke bringebær. teen er 100 % tørka bringebærBLADER. men du får i deg større mengder dersom du tar tabletter. tablettene begynner du med først de siste 4-5 ukene, mens teen kan du drikke 2-3 måneder før. 1-2 kopper om dagen. den er som sagt mild.

Skrevet

Hva skal teen og kapslene hjelpe for, eller mot? Har aldri hørt om dette. Kan noen forklare for meg?

Skrevet

bruk teen fra klosterurter, den er en grønn pose, og teen kommer i løsvekt!

den teen som kommer på pose (som "vanlig" te) og inneholder eple (tror jeg det er) er altfor svak!!

jeg veit at sunkost fører klosterurter, og har de ikke teen i hylla, kan de bestille!

Skrevet

jeg prøvde meg på teen men synest den smakte skikkelig vondt så tror jeg holder meg til kapslene...

Skrevet

ja men dere må ikke ta kapslene før 4-5 uker før termin. de er sterke og kan føre til for tidlig modning og sterke kynnere. derfor skal man ta de på slutten

Skrevet

tips!

teen kan blandes med annen fruktte! jeg "kamuflerer" smaken med annen te i løsvekt (er faktisk medlem av en teklubb!) men man kan fint putte oppi en pose med feks vanlig bringebær te!

i helsekosten har de ofte stort utvalg med teer! (som bare inneholder frukt, og kan trekke lenge sammen med bringebærbladene, grønn og sort te blir bittert dersom det trekker for lenge)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...