Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Vi fikk en av svigers (dems gamdle) da vi flyttet inn i huset her for 3 1/2 år siden, den har vi brukt en gang tror jeg. Nå skal den gamle ut, men vi kommer ikke til å kjøpe noen ny,selv om det sikkert hadde vært veldig kjekt. Min brore sa til meg, herregud! Det er jo noe alle har! Hehe. Jaja, så har alle det da;) Har dere?
Gjest Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Ja, men bruker den minimalt. Fikk den til jul et år...
jordbær mathilda Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Har det, bruker den sjelden!!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jepp, tatt veldig lang tid å laget mme til didrik uten
m-mamma Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Har aldri hatt vi - verken hos foreldrene mine eller her...det er helt unormalt visstnok!
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Vi har ikke, og jeg føler heller inne noe behov for det. Å varme grøt eller mme og slikt går like fort med vannkoker og kokt avkjølt vann eller kaldt vann fra springen. Ikke noe problem. Eneste jeg kunne tenkt meg er micropopcorn av og til, men kjøper ikke en micro av den grunn nei:o)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2007 Vi har også vannkoker, og da vi varmet flaske til lille så brukte jeg den:) Tror ikke jeg kommer til å kjøpe meg mikro jeg heller..
meg & to små vampyrer Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Nei, vi har ikke mikro og føler ikke det helt store behovet for det heller.
lenej :o) Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 ja, vi har, å bruker den veldig mye. har brukt den til å varme flaske til mini i noen mnd. og bruker den til å varme opp restemat til kvelds, tine ting i, ja, vår begynner å nærme seg over 10 år, så den er meeeget moden for utskiftning. er avhengig av mikroen!! koke potet i den, og steike bacon i den også :
Diva Muffin Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Vi hadde den i ei eske i kjelleren til vi fikk barn. Nå brukes den til alle måltider ungen spiser. Jeg tror aldri jeg har brukt den for å lage mat til meg selv..
Holly❄️ Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 Vi har og har brukt den hele tiden, hver eneste dag:)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 Me har og eg brukar den slik midt på treet. Søstra mi har ikkje, men har hatt, og kan ikkje skjønne kvifor ho skal ha det heller!!
Learning to fly Skrevet 13. september 2007 #13 Skrevet 13. september 2007 Jeg har ikke hatt mikro på over 4 år og savner den overhodet ikke. Da vi hadde, var den minimalt i bruk. Viss jeg får bestemme, så vil jeg heller aldri ha mikrobølgeovn, har nok skrot.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. september 2007 #14 Skrevet 13. september 2007 Vi har.. Bruker den til å varme grøten om den er for kald, varme middagen hans, varme div mat til oss (f.eks ostesmørbrød), div kaker som kan varmes.. Altså i bruk daglig her =)
1stor1liten =) Skrevet 13. september 2007 #15 Skrevet 13. september 2007 Vi har micro og den er flittig brukt.. både til å varme mme (før) og melk nå. varme middag eller tine noe.. også popcorn da =)
Sylteflesk Skrevet 13. september 2007 #16 Skrevet 13. september 2007 Vi har ikke. Jeg hadde for mange år siden, og brukte den mye da, men savner det ikke her vi bor nå. Vannkoker gjør mye av jobben, og litt babymat varmes veldig fort i en kjele på komfyren. Det er dessuten altfor trangt på benken til å fylle opp med flere maskiner.
Elle Vilde Skrevet 13. september 2007 #17 Skrevet 13. september 2007 Nei, vi har ikke... Eneste gang jeg savner det er når en av barna f.eks. bæsjer under middagen, og jeg må vaske, og maten er halvkald når jeg kommer tilbake...
klg,2 boys now:) Skrevet 13. september 2007 #18 Skrevet 13. september 2007 mamma og pappa kjøpt micro første gangen i 84 tror jeg d var da vi bygde hus.så er veldig vant til å ha det.bruker den mere nå etter vi fikk barn.men den er kjekk å ha.
MammantilKaja Skrevet 13. september 2007 #19 Skrevet 13. september 2007 Vi har det ikke. Er vant med vannkoker og synes det er ok. Er vel med vanen det:) Jeg vet ikke hva "de som har greie på det" sier nå, men det var en stund det var mye snakk om at det ikke var sunt og drepte litt av næringsstoffene i maten..
Pappas fultreffer :) Skrevet 13. september 2007 #20 Skrevet 13. september 2007 Jeg har det ja, og den blir brukt flere ganger til dagen. Idagmorges var den veldig grei å ha da, siden jeg glemte å ta opp et brød fra fryseren igårkveld
Gjest Skrevet 13. september 2007 #21 Skrevet 13. september 2007 Kjøpte en i fjor. Savnet d egentlig ikke, men var billig og kjekk å varme barnemidd.glassene i. Nå er det vel bare til popping av popcorn )
heisand? Skrevet 13. september 2007 #22 Skrevet 13. september 2007 brukes bare til popkorn av samboer.
Carnivale Skrevet 13. september 2007 #24 Skrevet 13. september 2007 Vi har ikke, og har aldri savnet det (kanskje fått lyst på micropopcorn et par ganger, men...ikke god nok grunn til å kjøpe mikroovn Ikke har ungene fått mme som har hatt behov for å bli varmet, ikke har de fått middagsglass som skulle varmes, hva annet bruker man det til egentlig?
Gjest Skrevet 13. september 2007 #25 Skrevet 13. september 2007 ja vi har..fikk besteforeldrene mine sin.. en litt gammel en.... og den er faktisk GULL VERDT her i huset.. bruker den ikke til mat,men til flaskene til marcus..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå