Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Noen andre som har det sånn, Helst ut på ettermiddagen kveld, natt. Får jeg så sykt tak i magen, å ryggen, gjør vondt, i magen å rygg, så slepper det litt, så går det noen minutter å tar tag i igjenn, har hatt det sånn i noen dager nå..
Gjest mor75 Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Høres rieaktig ut. Jeg har hatt rier innimllom i flere dager nå. Fryktelig kjedelig at ikke noe skjer på ordentlig! De bare går over etter en stund. Skal til legen i dag. Får høre hva hun sier. Kjenner jeg kunne ønske meg å bli satt i gang.
Gjest mor75 Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Ja, kan jo være kynnere også da. Jeg har hatt masse kynnere siste del av svgskp, men det er liksom litt annerledes. Synes ikke kynnere er vonde. De bare strammer skikkelig, mens riene liksom bølger nedover før de slipper taket. Har ikke opplevd dette med de to forrige barna mine. Men min mor sier at hun hadde masse rier mot slutten av svngskp 4 og 5. Hun måtte får riehemmende medisisn, fordi hun fikk åpning lenge før termin.
storkenerpåvei. Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 hehe...jeg hadde selv sånne "falske" rier fra 2 uker før termin til 12 dager over termin..da var jeg så gal at jeg krevde å bli satt igang.virket som kroppen min prøvde og prøvde uten å få det helt til.. ble strippet og fikk en pille og da begynte ting hvirkelig å skje.vet hvis det skjer i dette svangerskapet kommer jeg til å stå på kravene tidligere!!
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 jo, men jeg er bare i uke 30. Å kynner er ikke vonde, dette kom like etter at slimproppen min gjikk, samme dag den gjikk, samme dag fikk jeg disse problemene. Anonym, ved feiltagelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå