Gå til innhold

Vann- hvor lenge bør man gi kokt vann?eller når kan man gi kranvann?


prins 07 og prinsesse 09

Anbefalte innlegg

vi ha sia 3mnd gradvis hatt tilvenning på vann..starta m 5ml om dagen eller pr g i uka...nu drikk han fra tåtefl. men d er avkjølt kokt vann. noen som vet når d skal være trygt å gi direkte fra springen? nu bor æ i Narvik og vi har visstnok norges reineste/beste vann så sku jo tru d va ok,men så e d nu de røran da

 

 

flere småttisa som drikker vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vann har det gått nedpå siden i sommer. Nå er det spesielt viktig siden han har begynt å spise grøt. Blir nok kokevann på oss en stund for bor i bergen sentrum med det berømmelige giardia-vannet -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har oxo forhørt meg litt , og kommet frem til at man ikke trenger å koke vannet ( så lenge det er reint vann ) , så chanita får vann av meg daglig rett fra springen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg var inne på sykehuse når han var 3 månder sa de at jeg trengte ikke koke vanne lenger. og jeg bor i rogaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt å koke vannet de 3 første mnd med mine barn...etter det har jeg brukt springvann. Bor i Sunnhordland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mi har drikki vann fra hun var litt over en mnd pga den fæle varmen først i vår... har lenge gitt henne rett fra krana. barn dør ikke av litt bakterier. det er fsktisk bra for de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja min lille leve ikke i sterile omgivelsa og æ e ikke hysterisk akkurat,men vil nu ikke lage mage onde unødig liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...