Hvorfor skjer dette meg?? Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hvor skal jeg begynne??? Sjønner ikke hva som skjer. Her en dag i august var sambo på jobb. Han ringte meg og jeg reagerte på at han ringte på skjult nummer. Spurte han hvorfor og han svarte at når han ringte kunder så pleide han å sette på skjult nr så de ikke skulle få nummeret hans. Da han kom hjem så sjekket jeg på telefonen hans for å se om det stemte det han sa. ( det er i orden for oss begge to). Og det stemte ikke. Han hadde ikke ringt til noen kunde, men til en kollega. Etter en krangel om det så kom vi frem til at vi skulle bestille spesifisert faktura heretter. Det som er tingen er at den spesifiserte fakturaen kom i går. Og der stod det jo at han hadde ringt denne kollegaen, MEN det stod også 3 andre nummer der. Som var slettet i fra telefonen. Sjekket de opp på nettet og fikk sjokk!!! 2 av de nummerne var til eskorte date her hvor vi bor! Det ene nummeret hadde han snakket med i 30 sekunder. (nok til å avtale tid og sted i mine øyner). Han var ferdig på jobb i to tiden men ringte meg og sa at han og broren skulle skru på bilen og kom hjem i åtte tiden eller noe sånt. Konfronterte han med dette i går kveld, og han sjønner ingenting sier han. Aner ingenting om dette osv. Blir sur på meg for at jeg i heletatt kan tro at han har vært med en hore. Han kan aldri gjøre noe slikt mot meg for han vet hvor jævlig det er. ( jeg var utro for 3 år siden og han tilga meg) I tillegg da jeg var i bilen hans for et par uker siden så hang det en bh lapp på setet på passasjersiden. Spurte han om det men det ante han heller ingenting om. Hadde bestemt meg for å ta men meg barnet vårt å gå i går, men han har et sånt tak på meg. Klarer å snakke seg rundt. For jeg kan ikke sjønne at han kan gjøre noe slikt. Ikke min samboer! Jeg klarer bare ikke gå i fra han....
Gjest Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 For det første....... At du har vært utro skal ikke gå utover han med at du gjennomgår alt han gjør, dvs sjekke tlf, avhør osv... Vet at dem som selv er utro er dem som er mest sjalu. Han vet hvor jævlig det er iogmed at du har vært utro mot han, men det vil ikke si at ikke han ønsker å gjøre det samme mot deg. Min samboer sa selv at han ALDRI ville være utro mot meg, fordi hans tidligere x var utro mot han og han vet hvor mye det sårer... Han var utro for 4 mnd'er siden mot meg Nå vil jeg se dette ifra DIN samboers øyne..... Og jeg tror desverre at han er utro..... Han føler sikkert at du ikke fortjener å vite sannheten, han sliter nok helt sikkert mye mer enn du tror med at du var utro... Og det at du sjekker han, gjør han som den utro part er faktisk nesten slik at du "styrer" han til å bli utro. Dvs, om du repeterer dette nok med at du tror han er utro and so on, så blir han nesten den personen til slutt... U see? hehe.... Jeg tror dere burde gå til rådgivning sammen for å finne ut av alt og hvordan dere skal takle alt dette =) Ønsker dere masse lykke til!!
Dotten Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Huff. Skjønner godt du er fortvilet! Men, det dere trenger er å sette dere ned å snakke ut. Hva dere vil med forholdet deres. For om han er utro, må du bestemme deg om du skal være like storsinnet som han, og tilgi, eller bare pakke sammen å gå. Det er i hvert fall ingen vits å fortsette i et forhold hvor du ikke har tilit til ham, og bare går og lurer på hva han driver med. Det at han ikke aner hvordan de nummerne har blitt oppringt fra hans telefon er jo bare tull. Samme med BH-lappen i bilen. Kan virke litt som om det er ugler i mosen her ja, men gi ham en sjanse til å komme med en forklaring. Ikke bare godta at "det aner jeg ikke". Og det at han snakker deg rundt...... Gå om han bare snakker svada. Si at så lenge han ikke forholder seg saklig, så er du ikke interessert i å høre på ham. Ikke la han "hjernevaske" deg. Vil du gå og du tror det er det beste, så gjør det. Er du usikker, så søker dere hjelp til å komme videre, ev. at dere igjen kan stole på hverandre. Masse lykke til
Expat Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Fra det du skriver så skjønner du meget godt hva som foregår. Sambo er utro, og ikke bare det, han er for lat til å sjekke opp damer, han benytter seg av betaltjenester/prostitusjon. Var det en telefon til eskortetjenesten kunne det være feil nummer, var det TO så er det ikke en tilfeldighet. Du var utro for tre år siden og har fått svi for dette siden da, men hvor lenge har dette med han foregått? Har han vært utro hele tiden og latt deg brenne for ditt ene sidesprang? Skikkelig kjempeherlig. Frem med løvinnen i deg og BRØØØØL!!!!
Hvorfor skjer dette meg?? Skrevet 13. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2007 Stole på han kommer jeg aldri til å gjøre, og da har man vel egentlig ikke noe å gjøre sammen. I 7 år har vi vært sammen og det har vært løgner på løgner som har gjort meg til den personen jeg er i dag. Fant ut ca 1 mnd etter fødselen at han hadde chattet med jenter under hele graviditeten. Og han ikke kunne si det til meg fordi han visste at jeg kom til å klikke. Liker ikke denne personen jeg er blitt men han har bevist gang på gang at han ikke er til å stole på.
Miss Foster Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Du kan jo ikke fá det mer klarere enn om ei hore hadde hoppet opp og slátt deg i trynet med brystene sine. Greier du ikke á legge sammen 2 og 2, og faktisk ser at han bedrar deg? Og hvis du ikke greier á gá i fra ham sá má du jo bare fortsette á leve med en som bedrar deg, og som faktisk ikke en gang gidder á skjule det altfor godt. En annen ting er jo at han faktisk tilga deg da du var utro, kanskje du skulle gjóre det samme? Sá fremst at han ikke fortsetter da....
Gjest Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Hvis dere ikke har hatt det bra i 7 år (da tenker jeg på løgner osv) så er det vel ikke så bra å fortsette? Med tanke på at du ikke greier å stole på han? Du piner deg selv, og du piner han,... Hvorfor ikke prøve rådgivning? Kan hende det hjelper.... Og gjør det ikke det så kanskje det kan hjelpe på om dere går fra hverandre, at det går noenlunde smertefritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå