Gjest Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hei! Venter mens neste uke..rundt 19-20 sept. Vi er invitert på fest med god mat og vin. Hvis gravid..drikke eller ikke drikke? Noen andre i samme båt?? Har hatt litt murringer i magen, men ellers ingenting. Det kan gordt være at jeg kjenner det jeg vil kjenne fordi jeg har så lyst at det skal klaffe denne mnd. Hva gjør dere mht alkohol før IKM?
lanoforliten Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Du kan jo ta deg et halvt glass vin eller noe, hadde aldri tatt mer. Jeg hadde litt å drikke når jeg hadde fått mensen, men rørte ikke alkohol mens jeg ventet på mensen. Du KAN jo bære på et barn....:-)
Gjest Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Ja sjansen for at jeg er gravid er tilstede og jeg bør være forsiktig. Har hørt at noen fraråder total avhold når man prøver. Mens noen sier at det ikke kan skade fordi man ikke deler samme blodomløp før i uke 5-6. Nei får å være på den sikre siden bør jeg holde meg unna det akkurat nå. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå