Gå til innhold

Har deres 2-åringer begynt å banne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehhh. Snuppa blir 2 år om bare noen dager, men har i litt over en måneds tid sagt..... saan.... Men, det kom etter at pappan hadde sagt faen, og det er ikke å ta feil av... Ups. Og ellers så hører vi jo lille ekko om vi sier herrigud, søren, fillern osv. Bare å passe seg for hva man sier nå ja... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm,han er 3 år nå,og eneste han sier er rakkern.

Synest ikke søren og fillern er noe banneord jeg da..

Skrevet

Det var jo pent da :) He, he.

Nei, søren og fillern er ikke banneord, men det jeg mener at hun aper opp alt vi sier...... :)

Men f-ordet eller i hennes tilfellet s-ordet, he, he, er banneord!

Skrevet

3-åringen våres var med onkelen og tanta si på hytta for litt siden.

Der har tanta hans ett søskenbarn med 4 unger.

Han yngste er 4 år,men sier mye stygt.

Sa kukk og greier,og da sa jo 3 åringen våres det ogsp.

Men han visste ikke hva det betydde da,og har ikke sagt det siden.

Takker for det iallefall.

De er i den rette alderen for banneord nå,så vi må tenke over hva vi sier ja ;)

Skrevet

Her var det ein sinna 3åring i sommar. Han sa " du er så dum du mamma, dum kuk mamma"! Eg lo og spurte kva han hadde sagt? og han gjentok det, eg svara bare " eg syns du sa eg var ei dum ku eg..."

Men det er dæven og jækli osv hos han. Onkelen til mannen min seier masse slike ord og han er ein del her og guttungen forgudar han over alt!! Også er det generelt ein del banning på far si side....

Skrevet

storesøster er 22 mnd. Hun banner ikke, til tross for at både sambo og jeg har et noe fargerikt språk:.... Men hun har begynt å si dumme. Hvis hun f.eks. snubler i noe sier hun: Dumme xxxx.

Skrevet

jenta vår på 2 år og 9mndr sier fillern og avogtil pokker :P hehe.. har vel litt med at mamma'n byttet ut faaaaaaen !!! med en liten pokker asså...hehe :P

Skrevet

hehe har en på 2 år her å som sier faen når han plages.å herregud..første gangen han sa det var i bhg,han plagdes med en bil så sa han ååååå herreguuuud..de i bhg sa de måtte holde seg,var på nipet til å le.skjelden han sier det da heldigvis.men må tenke over hva enn sier i nærheten av de:)

Skrevet

He, he. Ja en må jammen passe seg og ikke le slik at de ser og hører det, fordi da tror de jo at det er morsomt (noe det til en viss grad er, men vil ikke oppmuntre til banning).

Og klart, i enkelte dialekter er det mer "naturlig" med banning enn i andre.... men men...

Dumme ku(k) mamma... he, he... :)

Snuppa mi og sa herriguuud etter meg her om dagen. Nei, fysj. Må passe meg litt skjønner jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...