Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg skal snart arrangere dåpsfest for lillemor. Har tenkt på koldtbord, men har ikke tenkt lenger enn det... Hva kan man servere som er godt og enkelt å tilberede? Kom gjerne med andre forslag til mat også! Det blir 17 personer.
petite fleur Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Jeg har også tenkt på koldtbord, men har ikke alt klart oppi hodet mitt ennå - men er jo en liten stund igjen da. Man kan f.eks. ha: Karbonader med løk Eggerøre Helstekt laks/ørret Spekefat Stekte kyllinglår Roastbeef potetsalat vanlig salat Godt brød Ost - og kjeksfat Remulade og dressing
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Koldtbord er kjempefint å servere. Man kan sette fram en del forskjellig mat og alle gjestene finner som regel noe de liker der. Ellers kan du f. eks servere snitter, grytetrett eller tapas. Fant masse fine tips inne på www.daapssiden.no
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #4 Skrevet 8. oktober 2007 vi skal ha sodd... kjøtt i mørket er også veldig godt!!!! folk er jo veldig glad i noe varmt på dåp.. så skal du ha koldtbord ¨så kan du jo varme karbonader...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Bacalao skal vi ha. Kun 1 tallerk, skåler på bordet. Enkelt og greit. Bær og vaniljesaus til dessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå