Lille Trille 2015 Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Min overtidsdato på UL skjemaet er 18 september, og jeg har nå gått 1 uke over tiden fra fastsatt termindato 6 september. Skal til legen min 18 september - hva skjer da? Hvis jeg blir gående til da så betyr det at jeg er 12 dager over termindato - hva skjer da?? Er vel ikke bra å gå for lenge med baby i magen?? Babyen er for tiden veldig aktiv i magen min, men alt står bra til. Hvor tid blir man satt i gang?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Jeg tipper at du føder innen et par dager, men om ikke så kan de vel ta en ul og se hvor stor ungen er. Jeg kjenner en som gikk 4 uker over tiden, siden ungen var liten. Da først ble hun satt i gang. Men om ungen er stor og alt er klart så setter de deg nok på drypp for å få igang riene på ca 16.dag, tipper jeg. Mange sier at å bli satt i gang med drypp er vondere enn at man kommer i gang selv....dette er ikke jeg enig i. Litt induviduelt kanskje...
Lille Trille 2015 Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Takk for svar og tipping;) he,he... Jeg er ikke direkte lei - er fortsatt i fin form, men hadde vært greitt om det skjedde noe snart likevel - vil jo ikke føde en supersize baby..... Og babyen er superaktiv så det er mye liv og røre i magen i allfall.... Rart å tenke på at det bare er noen dager til jeg ser den lille - om en ukes tid er jeg kanskje mamma ....
Konemor83 Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg gikk 9 dager over termin jeg. Var møkk lei men han kom til slutt når han var klar =) Lykke til (=
sofen78 Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Jeg er 12 dager over i dag, og er dritlei! Men har time på sykehuset i morgen. Blir da undersøkt, og kanskje blir jeg satt igang. Ser ikke ut som at det skal skje noe av seg selv så vidt jeg kan kjenne ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå