Gå til innhold

Melk??

mammaen te Daniel og Adrian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet opp i dag med stivnet væske fra det ene brystet og nedover armen. Jeg er 17+ 0 uker på vei i dag. Er det ikke litt tidlig å få melk? Når jeg kjente på brystvorta var den kanonhard. Er det noen som vet hva dette er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok råmelk. Jeg har fått det i uke 14 begge gangene:-)

Skrevet

Lakk du mye rå melk så tidlig? Er redd for at det skal vise på dagen.

Skrevet

Lekker bare om natten stort sett. kommer mye ut på dagtid også, men det er bare hvis jeg presser det ut (noe man egentlig ikke skal gjøre:-))

Jepp, råmelken kom så tidlig begge gangene. Var ikke farlig sa jm og lege. Fødte til termin jeg..

Skrevet

Jeg har faktisk kunne klemt ut råmelk fra brystene helt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Sånn var det i mitt første svangerskap. Husker ikke helt hvor langt på vei jeg var før lekkasjene kom, men husker mange våte t-skjorter på morgenen ja, og fulle bryster lenge før fødsel. Hadde også mye melk når jeg ammet, så sånn sett var jeg heldig. Men fikk beskjed om fra jordmor at mye lekkasjer før fødsel ikke nødvendigvis betyr mye melk når man skal amme.

Skrevet

Jeg lakk melk tidlig i forrige svangerskap. Har ikke fått det enda i dette svangerskapet, er 20 uker på vei.

Skrevet

jeg begynnte å lekke ganske tidlig er 26+5 i dag og det begynte vel i uke 20 ca. Er førstegangs jeg også.

Skrevet

Takk for svar jenter/damer :-) Følte bare det var så tidlig i uke 18!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...