Gjest Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Boogawooga. Tror vi hører litt for mye på reggae...
meg & to små vampyrer Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 he he:) stilig ord. Det er ingenting som heter å høre for mye på reggae:)
heisand? Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 hvor gammel? blir så koselig når de sier mammma og pappa, eller noe som ligner ihvertfal
NessaS Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Hehe. Småttens første (forståelige) ord var "å shit". Ooops. Han hadde nok hørt pappa si Oh shit litt for mye når han spilte. Dette resulterte i at hver gang småtten falt på rumpa eller ting ikke gikk hans vei kom det er "å shit" etterfulgt av en herlig latter.
m-mamma Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Hihi. Gogel-gogel var det her. Mange som mente han var en levende Google-reklame...
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 minsten her sa bøøøø (hadde holdt på med litt sånn tittit:bøøøø) De er så søte når de begynner å "snakke" litt
kroi Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Jeg var praktikant ett år (for MANGE år siden) og det første ordet til gutte jeg passa var Taan, og det kom jo alltid da han var misfornøyd med noe... Foreldrene var litt flaue da kan du si...
Gjest Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Han er 15 mnd og sa pappa og mamma for noen mnd siden. Boogawooga er det første ordet som han valgte helt uten at vi "maste" på ham. Dette ordet kom han frem til helt selv etter å ha hørt Bob Marley synge "kinky reggae" en million ganger. ;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Ja, ut fra den sangens tekst så er det kanskje ikke såååå bra, ha ha ha:)
Gjest Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Tja, nok av voksne som aldri ville hørt hvor "dirty" den sangen egentlig er. ;o) Får håpe det kommer litt "glupere" ord fra nå av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå