Helnøtt med spire:) Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Det går nok så bra skal du se:) Ønsker deg masse lykke til!! XXXX Alt jeg har:D
meg & to små vampyrer Skrevet 13. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2007 Takk (igjen!). Hvordan gikk med deg i går da Helnøtt?
Helnøtt med spire:) Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Off, jo altså gikk bra:) meeen da jeg kom sa de at de allerede hadde ansatt til den stilling jeg søkte. Men de sa at de hadde en leddig stilling (mye nærmere her) så jeg sa at jeg var interessert i den:) Meeen så sa han igjen. Det er allerede ei som har fått tilbud om den jobben, men hun skulle tenke på det til i morgen (dag) så off, mistet litt håpet (men prøver å holde det oppe) Og håper sterkt athun takker nei! Off, var litt kjipt må jeg si:(
meg & to små vampyrer Skrevet 13. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2007 Hæ? De kan da ikke ansette noen fær de har hatt alle inne til intervju? Merkelig. Hvorfor ville de ha deg inn da? Litt dårlig gjort synes jeg.
Helnøtt med spire:) Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Akkurat det syntes jeg også, men var ellers veldig positiv å skulle ringe hvis hun takket nei. Off, har aldri i mitt liv opplevd lignende men, men. Får håpe det beste. Du må fortelle hvordan det gikk med deg når du har vert der da:)
meg & to små vampyrer Skrevet 13. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2007 Uff, ja, det skal jeg når jeg kommer på nett igjen (i kveld sikkert). Gruer meg så fælt her nå, helt nervøs langt ut i fingertuppene og tærna. He he:) Men det er bare et lite vikariat og jeg burde ikke legge så mye vekt på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå