Gå til innhold

kan noen erfarne FF brukere se her :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ikke inn på siden din. Har du godkjent at andre kan kommet inn å se skjemaet ditt? Det må godkjennes ved at du går inn på shering på menyen. Der velger du Home Page Setup. Der velger du hva du vil dele ut av informasjon også lager du. Etter dette kan vi gå inn å se hvordan ff-charten din ser ut.

Skrevet

går det nå da?? :)

Skrevet

Kommer fortsatt ikke inn. Lagra du infoen helt på slutten? Kommer bare opp at jeg må skrive inn passord til din side.

Skrevet

hmmm hva heter det jeg skal trykke på inne på home pagen da??

Skrevet

nåååå går det... hehe sjekket selv å nå kommer man inn :)

Skrevet

*dyttelitt*

Skrevet

Foreløbig ser den fint ut, men det er vanskelig å si noe mer enn det da det fortsatt er litt for tidlig:)

Skrevet

hmm ja er vel kanskje litt tidlig... testet neg idag, forventet ikke noe annet egentlig men har denne følelsen inni meg denne mnd at det har gått bra :S

Skrevet

Ikke gi opp pga den negative testen. Charten din ser veldig lovende ut. Tempen er høy, og det ser ut som du kan ha hatt en festedipp på dag 7 dpo. Hold oss oppdatert, dette er kjempespennende!:)

Skrevet

tusen takk for positivt svar... hehe.. :) er kjempe spent selv jeg... den er fortsatt 0.3 grader over coverlinen og jeg har IKM imorra :)

Skrevet

kan noen plis se på den nå???? har IKM idag skjønner dere :)

ser ikke dette lovende ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...