Galskapens overhode Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hvordan søker man barnehageplass til et ufødt barn. Terminen min er jo rett etter søknadsfristen for barnehager går ut her hvor jeg bor. Dagmammaen jeg skulle bruke ble for 2 dager innlagt på sykehus og har fått beskjed om at hun aldri mer kan jobbe. Barnet trenger jo pass fra november/desember.. og da er det jo absolutt ikke sikkert at man får plass.. Har noen noen gang søkt på barnepass for et ufødt barn? Er dette egentlig mulig?
håper på fulltreff Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Mener å ha hørt at man kun kan søke barnehageplass etter at babyen får personnummer. Det fikk vi 3-4 uker etter at lillemann ble født.
:)Elvira i magen :) Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Vi står p å liste for barnehageplass.Har betalt inn depositum.
Galskapens overhode Skrevet 13. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2007 Ja.. det stemmer.. de trenger jo personnummeret også. Da er det vel egentlig ikke håp. Da får jeg atter en gang være dagmamma selv da for å få dette til å gå rundt.. Samt studere enda ett år til.. Takk for svar..
Galskapens overhode Skrevet 13. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2007 Elvira.. Er dette kommunal eller privat?
Adriansmor med tulla Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Du kan skrive deg opp på liste ja og da må du betale depositum eller avtale en mnd babyen skal begynne ... tror de fleste bhg har en sånn ordning =) ring og hør....
håper på fulltreff Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Det hørtes rart ut... Trodde de hadde samordna opptak via kommunen jeg. Vel, jeg skal høre i vår barnehage også om vi kan stå på en liste.
Adriansmor med tulla Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 du må si ifra før samordna opptak ja så barnet blir registrert og bhg får støtte for plassen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå