coscos Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Lille M vokser og vokser, og nå er han (snart) for stor til bagen sin og må over i sportsdelen, bare 4,5 måned! Tenkte å kjøpe en tykk dunpose å ha i sportsdelen, men er litt usikker, så trenger noen gode råd. Mykbagen som følger med vognen kan gjøres om til en kjørepose (slik at den blir helt tett nede), og jeg har jo dyne i tillegg som jeg kan ha oppi. Jeg trodde det kanskje var greit å bruke nå til vinteren, eller bruker "alle sammen" skinnpose/dunpose/voksipose? Og, i sportsdelen, bruker dere selene helt fra babyene er så små? Hvordan passer det med disse vinterposene? Nå i butikkene er det dessuten masse fine vinterdresser til babyer. Tenkte å kjøpe en slik, men lurer litt på, det må da bli forferdelig varmt å ha dette nede i en slik vinterpose? Og, tror ikke det vil være plass nok (han ser jo allerede ut som en "Michelin man", og med vinterdress og vinterpose, hjelp!). Hvis jeg kler på lillegutt ullundertøy og vanlig tøy utenpå, og så plasserer han nedi en slik pose, holder det til vinteren? Hva bruker dere/har brukt til babyer som er rundt et halvt år på vinterstid?
Hobbyfotografen og Em Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Vi brukte voksi i fjor, og da hadde jeg på body, strømpebukse, kanskje en adidas dress når det var kaldt og ulldressen over her igjen. Lue, votter og ullsokker.. Hun var god og varm hele vinteren. Aldri kald eller svett. I år passer den ulldressen enda (fra Reflex), kjøpte den stoor i str siden hun bare lå i fjor.. eller.. var bare den str de hadde igjen.. hehe.. I år kommer hun også til å ligge i voksi, har brukt den litt allerede men da med bare body, strømpebukse, genser og en tynn lue.
Karomamma Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Karosnuppa er født i mai 2005, og den første vinteren hennes var det myyyyye snø og kaldt. Vi brukte en arvet saueskinnspose fra 70-tallet og vinterjakke. Brukte aldri dress i posen, det ble altfor varmt. Bedre som du sier, å ha ullundertøy og noe utenpå. Stakkars små, tror det er mange som er varme oppi posene sine om vinteren Vinterdressen brukte vi når vi skulle ut og kjøre eller bære. Vi brukte sjelden dyne i vogna, bare et ullteppe. Vognselen er ubrukt i begge vognene hennes, de sitte hun på med bleierumpa si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå