M@mm@ til mine barn Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Lyset går plutselig, og det kanskje 10-15 min før det kommer tilbake, og før så fant jeg ut at jag bare kunne legge ned lokket litt og så kom det på igjen, men nå virker ikke det lenger. Jeg mente det var dårlig kontakt og leverte den inn men de fant ikke feil på den på det området. Men de fikser problemet på 0,0, og så koster det meg 5- 600 kr. hveer gang. Hva er det de gjør ?
Nit@™ Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Min laptop er også slik. Tror skjermkortet mitt driver å takker for seg. Om jeg slår av maskinen 10 minutter og slår den på er det helt ok igjen. Kanskje de bare "renser" skjermkortet? Sprayer noen kontakter? Det kan jo være noe som har dårlig kontakt...?
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Jeg har prøvd å følge med når de fikser den, og de åpner den ikke men trykker på ett eller annet, så i går så trykte jeg helt vilt på alle knappene og så kom lyset på igjen , men jeg aner jo ikke hvilke knapper som gjorde susen da. Og jeg åpner den selv og tar ut alle kortene og sprayer dem med Airspray. Og det funker utrolig godt.
grå :) Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 vet at vifta kan gjøre maskina litt sprø, men vet ikke om det er det
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2007 Ok, men kan det fikses ved å taste på tastaturet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå