gulda Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Har enda ikke helt forstått hvordan en kan kjenne igjen kynnere. Våknet en dag med helt hard mage, og den ene siden av magen stakk lenger ut enn den andre, slik at magen ble helt skjev. Tenkte først at babyen lå på den ene siden. Men tenkte etterpå at jeg har lest at magen blir helt hard ved kynnere. Hva er det mest sannsynlig at det var? Har i går og i dag også en del ubehag i magen uten at det er direkte vondt. Er bare litt ok å vite hva det er som skjer i kroppen )
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Kan kanskje være noe individuelt hvordan man kjenner kynnere, men hos meg blir magen hard (det gjelder vel alle! =) så kjenner jeg at jeg får litt hjertebank samt at det blir varmt til meg. Og når jeg har kynnere klarer jeg ikke å bøye meg fremover pga magen. Beste er å legge seg helt flatt. Men jeg tror det er litt forskjellig hvordan man kjenner de (jeg må også bestandig på toalettet etter kynneren da, blir utrolig tissetrangt av de =)
Gjest Lenchen Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Jeg kjenner at noe "skjer" i magen (klarer ikke helt forklare følelsen), og da legger jeg automatisk hånden på magen og kjenner at den hardner til og blir steinhard. Det varer ca i 30 sek og så går det over.
Galskapens overhode Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Har det akkurat sånn som Lenchen.. Kjenner livmor knyter seg hardt sammen og holder seg slik en stund. Jeg har også et ordentlig nedpress i underlivet hver gang.. Enkelte er hardere enn andre.. Her om dagen ble jeg svimmel og måtte psute meg gjennom kynneren som varte noen minutter.. Det hele oppleves veldig forskjellig fra kvinne til kvinne...MEN.. livmor blir i hvertfall steinhard hos jkvinner med kynnere..
Marit & de 3 knøttene Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Høres ut som kynnere. Det er livmoren som trener seg til fødselen.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Vel, jeg er i uke 26 nå og kan ikke si at jeg har lagt merke til noe kynnere... så jeg kan ikke svare på spm. ) Når er d vanlig at man begynner å kjenne d?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå