guttejente Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Min datter på 5 mnd har rare vaner:) Hun får mme og når hun har spist MÅ jeg tørke tungen. den kommer ut med en gang og hun blir sint om jeg ikke gjør det. Når hun skal sove må hun"slåes" til hun sovner. Merkelig og slitsomt:)
Nit@™ Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Ååå, må du "boffe baken"? Jenta mi var slik. Måtte "boffe baken" til hun sovnet ;o) (Vet ikke hvorfor vi kallte det "boffe baken" men ;o) Eldste gutten måtte hyle litt før han sovna. Det var slitsomt, han var slik til han var 2 år. Mellomsten skulle helst sove oppå brystet til noen. Heldigvis hadde jeg jenta mi som da var 10 år som synes det var kos å sitte i saccosekken med lillebror på ettermiddagen, ellers hadde jeg aldri fått gjort noe i huset! Minste MÅ ha melkeflaske om morgenen i senga til mamma og pappa.
guttejente Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Ja, høres ut som det samme bare ditt ord som "boffe baken" hørtes bedre ut enn mitt:)) Får kanskje låne det litt? Heldigvis eller kanskje forhåpentligvis vokser de disse uvanene av seg. Tenk om jeg må "boffe baken" på tulla bryllupsnatta:) Ler jeg...
Diva Muffin Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Her hender det hun blir sint når flaska er tom og da må baken boffes for at hun skal bli blid igjen. Hun krafser seg veldig rundt det ene øret, uten at jeg skjønner hvorfor. Tror kanskje hun klør, men finner ikke ut hva som klør. Hun må også klemme på fingrene mine når hun får flaske ellers ligger hun bare og kaver og leter etter dem.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 jenta mi (13mnd) legger seg i krabbestilling når hun skal sove, og "jokker" mens hun stanger hodet i veggen.... he he... innimellom dunker hun litt hardt, da ser hun opp og ler.... helt vill etter mat, og bruker gjerne 2 timer på å spise.... i barnehagen må hun sitte i vogna si og spise så de kan trille henne etter de andre barna som leker så de får passet på alle...
meg & to små vampyrer Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Han prøver å rive ut kragebeinet mitt, telles det? Ellers er han så glad i mammaen sin at han prøver å spise meg, åpner munn og "spiser" på magen eller kinnet mitt. Og blir furten når hans far kysser meg på munnen, he he:)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 hva vil det si å "boffe baken" egentlig...? hihi
guttejente Skrevet 13. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2007 Dette ble jo ganske artig syns jeg. Trengte faktisk å få noe å le av kjenner jeg:) Har visst gått mye på tverke her de siste ukene. Takk til dere som får meg i bedre humør:)
guttejente Skrevet 13. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. september 2007 min tolkning av "boffe baken"er å klappe/slå forsiktig på stumpen:)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 ha ha ha ) men det er koseligere enn å slå hodet i veggen, da...
Nit@™ Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 He he... "boffe baken" høres jo litt mer "humant" ut. Datteren min sluttet med det til konfirmasjonen... Neida... hehe.. Husker ikke vi gjorde det etter hun var 1 år i alle fall. Hun er jo snart 18 nå så jeg husker ikke helt når vi sluttet å "boffe baken". Måtte dunke litt forsiktig på bleiebaken.. Tror "boffe baken" kom av lyden jeg når jeg tenker etter!
Gjest Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 mr noe veldig rart når hun får på seler i bilen, hun strammer liksom alle muskler i kroppen, og trekker liksom bena opp under seg og sparker i fra.også holder hun så hardt hun kan i selene eller det hun får fatt i- og det er hardt altså. ser heeeelt sprøtt ut, håper egentlig hun slitter snart. først trodde vi hun klødde i bleien, så trodde vi hun klødde i bena. men nå tror jeg bare det er en kjempe dårlig vane hun har fått. hender hun gjør det i vogna også..... ser virkelig ikke bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå