Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hei! Eg har IKMN 18 el 19 sept, og prøvar å vere heilt oppslukt av det store spørsmålet. Men eg synes eg kjenner litt forskjellig på kroppen * litt ømme bryst * en slags tyngdefølelse/spreng nederst i magen * litt strekksmerter (men det har eg ofte, då..) * haudeverk * tett i nasa (var det begge foregåande svangerskapa..) * hmmmm, det var vel det... Andre som går og kjenner på noko?
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 jeg veit ikke når jeg har ikm (hadde en sa for 4 uker siden), men vi har prøvd aktivt etter det og jeg har og noe forferdelig med hodepine, stikkninger i magen, såre brystvorter, men det er vel bare innbildninger..
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 ...gløymde å ta med at eg prompar uvanlig mykje, og har litt tendens til soppinfeksjon. Det hadde eg ved sist svangerskap. Ekle saker, men viss det er symptom, så kom igjen - då tåler eg både promp og sopp ;-)
Gjest Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Hei! Litt murringer i magen de 3 siste dagene. Har ikke peiling om det er jeg så vil så gjerne og at jeg innbiller meg symptomene. Kaffen smaker ikke like godt..men jeg tror at det kan ha noe med at jeg tenker at det ikke er så bra å drikke hvis jeg er gravid. Skikkelig pessimist her nå..desto større glede blir det hvis det har klaffet!! Blir spennende dette!
heidi irene Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 jeg har ikm 20 sept, hele denne uka har jeg måttet tisse MYE oftere enn vanlig. Var hos legen med urinprøve i dag fordi jeg begynte å lure på om jeg hadde fått urinveisinfeksjon, fordi det "klør" litt ekstra når jeg tisser.Men det hadde jeg visst ikke. Jeg tisser vanligvis kanksje 4 ganger pr dag, nå er jeg oppe i ihvertfall 15...noen andre som kjenner seg igjen?
Kiwi med maispire Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 jeg vil sooooveeee<3 også har jeg fått 5 kviser... Bobler litt i magen av og til. Også kjennes det ut i korsryggen som om jeg har mensen...
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 13. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2007 ..hutre hutre...er skikkelig frostig, også. Ikkje behageleg, sjølvsagt, men det kan jo vere eit symptom ;-) Her tek vi imot alt, ikkje sant?
Lillen78 Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 IKM ca 20. Tisser mye om ettermiddagen\kvelden. kjente et rykk i magen på tirsdag. pp12. Drømmer om at spiren skal sette seg hver pp...
TinkaLill Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 veit ikke om det er symtom... - fiser oftere enn før - litt ømme bryst - sulten - litt kvalm av og til - kviser men vet ikke om det kan vær TR som kommer...
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Har IKM den 16 - 17 og har dei siste dagene vært svett og kald om hverandre. Småkvalm, trøtt , lett sint , promper mer enn før og tett i nesen! Men kan jo også være PMS, eller ønsketenkning!:-) Spennende!
M&guttane Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 Jeg har hatt ømme pupper siden noen dager etter EL, blir bare verre og verre(eller bedre:-)). Og nå lurer jeg på om jeg har hatt festeblødning! I dage er det 8 dager etter EL, og nå jeg var på do i dag på jobben var det litt på papiret..litt mørkere... og når jeg var på do igjen før jeg dro fra jobb var det ingenting. X-fingrene. Er med på den "store testdagen" den 20. september, klarer jeg å holde meg tro...
emporium Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 ikm i løpet av neste uke mensmurringer, ømme bryst, trøtt, vondt i korsryggen som ved mens men dette er jo symptomer på snart mens også, da.....hmmm blæh, kjedelig å vente
mammasnart? Skrevet 13. september 2007 #13 Skrevet 13. september 2007 Har IKM 20 (12pp).. Litt ømme bryst, vondt i korsryggen (veldig i går kveld.. , bedre nå), mensmurring nederst i magen og hyppigere vannlatning+ luftavgang... Har IKKE begynt å småblø, som jeg har gjort hver måned i disse tidene heller. Men det kan jo like gjerne være TR.. Håper allikevel... Lykke til dere:-)
mammasnart? Skrevet 13. september 2007 #14 Skrevet 13. september 2007 Glemte å si at jeg er og kvalm i perioder
Kiwi med maispire Skrevet 14. september 2007 #15 Skrevet 14. september 2007 + at rett etter jeg har spist er jeg enda mer sulten enn jeg var før jeg spiste... hehe, dette er ikke sunt:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå