susemor666 Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Nå er jeg nysgjerrig....... Jeg brukte mye Libero til min 1.mann.
prøvekluten+3små Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 libero her og..mine fikk sopp av pampers
susemor666 Skrevet 13. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2007 OK, sopp av pampers ja... Godt å veta. Skal ha det i bakhue=) Holde meg unna det da.
mammantilverdensbestebarn Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Pampers active fit. Kun det jeg bruker til gutten min nå. De er tynne, og virker veldig behagelige å ha på, samtidig som de trekker godt opp. Liker pampers mye bedre enn libero...
håper på fulltreff Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Synes pampers er bra, men det lukter litt urin av dem... Libero er litt tykkere synes jeg, men de lukter i alle fall ikke.
endelig nr2 Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Jobber i barnehage og sverger til libero. De sitter bedre, og hvis du ikke har en syltynn baby blir pampers trange rundt livet. Min første var ikke tykk altså, men har jo sett mange kraftige barn på jobb hvor bleiene nesten ikke går å få igjen!
Gjest Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Libero ) Nekter å bytte til noe annet!
Brummeline3barnsmor Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 har brukt pampers active fit til begge mine...var det som kom ut best i test på tv2 hjelper deg og.
susemor666 Skrevet 13. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. september 2007 Ja, der sa du det.... Det merka jeg også. Noen ganger brukte jeg pampers på 1.mann. Han var ikke tjukk, men litt god rund bebi, å da syns jeg at pampersen satt så trangt på han. Tror nok det blir libero denna gang også gitt=))
Gjest Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 Libero up and go og Coop sine faktisk
Synnøve_Solbakken Skrevet 13. september 2007 #13 Skrevet 13. september 2007 Libero! Har prøvd litt Pampers også, active fit passa godt til guttungen, men syns de blir så ekle når det er masse tiss i dem, minner meg om de gamle Saba bindene, akkurat som bomull som klumper seg. Libero sine har jo disse gelékulene inni, som kan komme litt gjennom bleia hvis det er mye tiss i den, men lukter hvertfall ikke så vondt. En nattbleie med Pampers lukter skikklig sykehjemsbleie.
snart mamma t 2:-) Skrevet 13. september 2007 #14 Skrevet 13. september 2007 min første likte jeg libero...men skal prøve pamper active fit som dere sier her inne.. vist ikke mener jeg selv libero og jobber i barnehage og den er best:-)
bjørg Skrevet 13. september 2007 #15 Skrevet 13. september 2007 Vi har byttet mellom libero og Pampers (da mest active fit). Syns det har variert hva som har passet gutten best ettersom han har vokst. Det siste halvåret har jeg brukt mest Coop sine bleier. De er kjempegode og koster bare 29 kr pakken (hvis du har medlemskort)... Snakket med en jeg kjenner som jobber for Coop og han sa at det var en av de store produsentene som laget Coop sine bleier - det var det som fikk meg til å prøve de i utgangspunktet.
TøffiTrynet☠ Skrevet 13. september 2007 #16 Skrevet 13. september 2007 Jeg bruker faktisk lidl sine.. Cien heter de.. Kjempegode!!!
fru.britta Skrevet 13. september 2007 #19 Skrevet 13. september 2007 jeg bruker coop sine og er kjempe fornøyd med di..veldig billige også
Gjest Skrevet 13. september 2007 #20 Skrevet 13. september 2007 Vi bruker Pampers Active Fit og er kjempefornøyde med dem! Kan ikke si at jeg har kjent noe tisselukt! De er tynne og de har veldig god passform, samtidig som de kan strammes uten at guttungen får vondt! Vi har brukt dem helt siden de kom for noen år siden!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. september 2007 #22 Skrevet 13. september 2007 Lidl sine her også...prøvd libero og pampers, men cien er best...og billigst! Kommer jo helt an på åssen babyen er...alle babyer er forskjellige, og trenger forskjellige bleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå