Yara Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jenta mi på ett år har 37,4, regnes det som feber? Jeg ville sasgt nei hvis det var på kvelden, men det er jo vanlig at man har mindre på morgenen, så da syns jeg kanskje 37,4 var mere enn det normalt burde ha vært. Er usikker på om vi skal være hjemme fra barnehagen, så det haster litt med svar:)
så var vi 4 Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 i min gutt sin bhg er feber fra 37,5, men har lest noen mener feber starter på 38 (bhg altså). Men hvis formen er god kan hun vel dra i bhg vil jeg tro?!
jordbær mathilda Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Hvis du har tatt tempen på henne, og du er usikker,hold henne hjemme!!!
Skravlemamman Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Hvis du er usikker så hadde jeg også holdt henne hjemme.
Yara Skrevet 13. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2007 ok. Takk for svar:) Allmentilstanden er fin altså, jeg må bare nevne det...
Yara Skrevet 13. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2007 En annen ting. Hun var hjemme i går, og skal være hjemme i morgen pga planleggingsdag. Med helgen så blir hun da 5 dager bobrte fra barnehagen. Er det dumt for en ettåring? Er redd hun skal bli skeptisk når hun kommer på mandag.
Skravlemamman Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Har gått greit her det, litt lei seg til å begynne med, men tror nok det er veldig individuelt.Du kan jo sende henne i dag hvis allmenntilstanden er bra som du sier. fortell i barnehagen at du har vært usikker, og be de ringe deg hvis hun ikke ser ut som om hun ikke er i form. Prøv du!!
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 På barneavd. regner vi 37,7 som feber, selvfølgelig med individuelle forskjeller. Noen har feber på 37,4, andre har det ikke før 38, men det avhenger av normaltemp. Så lenge allmenntilstanden er bra, så hadde jeg ikke hatt problemer med å sende henne i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå