mamma&piratene Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hei. Gutten min er 10 mnd og skulle så gjerne tatt han med i åpen barnehage. Men i kommunen her vi bor så er det ingen . Vet dere om noe åpne barnehager i Lillestrøm- Oslo området, noen å anbefale? Åpningstider osv? Bor ca 10 min fra Lillestrøm og 20 min fra Oslo. Hadde blitt kjempe glad hvis noen vet, og kanskje vi kunne dratt sammen noen herfra ?? =)
mamma&piratene Skrevet 13. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. september 2007 hmm.. Ingen som vet?
Piipii Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Hei. Jeg er faktisk ikke helt sikker jeg, men hvis du går inn på oslo.kommune.no, og går inn på hver bydel så finner du de forskjellige åpne barnehagene. Eneste er at hvis man skal gå i den bhg som r i bydelen her så må man bo i bydelen, men vet ikke hvor strenge de er på det. Du kan jo bare ringe å høre evt:) Kan sikkert gå inn på lillestrøm sine side så står det kanjse om de forskjellige åpne bhg deg også
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Stovner er de open barnehage Kosewli dame som har den Ho har samlingstund og eventyr osv hver dag og fast måltid der alle skal spise sammen:) Ut på tur innimellom , trim rom annen hver tirsdag som alle unger elsker ...osv osv
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 og gratis kaffe og te til voksne ..dette er gratis tilbud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå